• Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    27.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4097135
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune
  • Oppdatert 14.09.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hamar kommune

Innkjøpsrådgiver - Økonomiavdelingen

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Økonomiavdelingen v/innkjøpsseksjonen har et helhetlig og faglig ansvar for anskaffelser i hele kommunen og søker herved en engasjert og utviklingsorientert medarbeider, som liker utfordringer og raskt tempo, liker å arbeide på tvers og streber for å nå mål sammen med andre.
 
Innkjøpsseksjonen er kommunens kompetansesenter innen anskaffelser og utgjør et team på 3 årsverk. Hovedoppgavene er tilknyttet anskaffelsesprosesser, prosjektarbeid, systemoppgaver i tillegg til at være med å utvikle fremtidens innkjøpsavdeling!
 

Arbeidsoppgaver:

  • Gjennomføre anskaffelser i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
  • Veilede og bistå kommunens enheter og ansatte i forbindelse med anskaffelser og avtaler.
  • Forhandlings- og utviklingsoppgaver innen innkjøpsområdet.
  • Oppfølging av innkjøpsavtaler samt bidra til leverandørutvikling.
  • Kompetanseheving av bestillere/innkjøpspersonell.
  • Ansvar for drift, oppdatering og vedlikehold av kommunenes digitale innkjøpsverktøy og kvalitetssystem.
  • Kommunale og interkommunale prosjektoppgaver (f. eks e-handel og miljørelaterte innkjøpsprosjekt).
  • Det må påregnes andre oppgaver ved videreutvikling av innkjøpsavdelingen og innenfor økonomiavdelingens arbeidsområde.

Kvalifikasjoner:

  • Svært god kunnskap om regelverket innen offentlige anskaffelser.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
  • Gode digitale ferdigheter.
  • Ønskelig med kompetanse/erfaring fra e-handel.
  • Gjerne erfaring fra veiledning/kompetanseutvikling

Personlige egenskaper:

  • Målrettet med evne til helhetlig tenking.
  • Gode samarbeidsegenskaper og er flink å dele din kunnskap.
  • Arbeider ryddig og strukturert, er løsningsorientert og har gode gjennomføringsevner.
  • Tar ansvar og har evne til å stå på i travle perioder.
  • Arbeider både selvstendig og i team.
  • Har god læringsevne og personlig egnethet for arbeidsoppgavene. Kan håndtere mange parallelle prosesser

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
  • Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.
 

  • Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    27.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4097135
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune
  • Oppdatert 14.09.2021