Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
27.09.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4097135Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 14.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Hamar kommune
Innkjøpsrådgiver - Økonomiavdelingen
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Økonomiavdelingen v/innkjøpsseksjonen har et helhetlig og faglig ansvar for anskaffelser i hele kommunen og søker herved en engasjert og utviklingsorientert medarbeider, som liker utfordringer og raskt tempo, liker å arbeide på tvers og streber for å nå mål sammen med andre.
Innkjøpsseksjonen er kommunens kompetansesenter innen anskaffelser og utgjør et team på 3 årsverk. Hovedoppgavene er tilknyttet anskaffelsesprosesser, prosjektarbeid, systemoppgaver i tillegg til at være med å utvikle fremtidens innkjøpsavdeling!
Arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre anskaffelser i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
- Veilede og bistå kommunens enheter og ansatte i forbindelse med anskaffelser og avtaler.
- Forhandlings- og utviklingsoppgaver innen innkjøpsområdet.
- Oppfølging av innkjøpsavtaler samt bidra til leverandørutvikling.
- Kompetanseheving av bestillere/innkjøpspersonell.
- Ansvar for drift, oppdatering og vedlikehold av kommunenes digitale innkjøpsverktøy og kvalitetssystem.
- Kommunale og interkommunale prosjektoppgaver (f. eks e-handel og miljørelaterte innkjøpsprosjekt).
- Det må påregnes andre oppgaver ved videreutvikling av innkjøpsavdelingen og innenfor økonomiavdelingens arbeidsområde.
Kvalifikasjoner:
- Svært god kunnskap om regelverket innen offentlige anskaffelser.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
- Gode digitale ferdigheter.
- Ønskelig med kompetanse/erfaring fra e-handel.
- Gjerne erfaring fra veiledning/kompetanseutvikling
Personlige egenskaper:
- Målrettet med evne til helhetlig tenking.
- Gode samarbeidsegenskaper og er flink å dele din kunnskap.
- Arbeider ryddig og strukturert, er løsningsorientert og har gode gjennomføringsevner.
- Tar ansvar og har evne til å stå på i travle perioder.
- Arbeider både selvstendig og i team.
- Har god læringsevne og personlig egnethet for arbeidsoppgavene. Kan håndtere mange parallelle prosesser
Vi tilbyr:
- Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
- Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
- Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.
Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
27.09.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4097135Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 14.09.2021