Bedrift
Færder kommuneSøknadsfrist
05.06.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3121, NØTTERØY
FÆRDER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6201408Se her for andre jobber fra Færder kommune
Færder kommune
Innkjøpsrådgiver
Offentlig forvaltning
Færder kommune søker en dyktig innkjøpsrådgiver innen innkjøp/offentlige anskaffelser i 100% stilling. Til stillingen ønsker vi en medarbeider med god innkjøpsfaglig bakgrunn, som kan jobbe tverrsektorielt og som har evne til å jobbe med gevinstrealisering i hele organisasjonen. Det er to innkjøpsrådgivere i Færder kommune. Stillingen er organisert i kommunalområdet organisasjon, styring og utvikling, men vil jobbe på tvers av virksomhetsområdene i kommunen.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegge og gjennomføre tilbuds- og anbuds konkurranser, og inngå avtaler innenfor et vidt spekter av varer og tjenester
- Veiledning og rådgivning i forbindelse med anskaffelsesregelverket (Lov om offentlige anskaffelser med forskrift)
- Kontraktsforhandlinger
- Kontraktsoppfølging
- Etablering av rammeavtaler
- Oppfølging av digitaliseringsprosjekt innen anskaffelser
- Avtaleadministrasjon
- Formidling og gjennomføring av interne kurs innenfor anskaffelsesområdet
- Delta i utforming og oppfølging av innkjøpsstrategi for Færder kommune
Stillingen vil kunne tillegges andre arbeidsoppgaver etter behov og kvalifikasjoner.
Du har:
- Relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet. Fortrinnsvis innenfor fagområdene økonomi/forvaltning/jus
- God kunnskap om regelverket for offentlige anskaffelser
- Praktisk erfaring med offentlige anskaffelser
- Det er ønskelig med kjennskap til bruk av konkurransegjennomføringsverktøy
- Erfaring med komplisert og omfattende saksbehandling
- Svært god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og er serviceinnstilt, løsningsorientert og positiv
- Bør ha erfaring med gjennomføring av anskaffelser i større virksomheter, samt erfaring med kontraktarbeid og forhandlinger
- Evne til å jobbe tverrfaglig og har kompetanse til å tenke helhetlig for kommunen
Personlige egenskaper:
- Du er nøyaktig/strukturert og opptrer profesjonelt i møte med interne og eksterne aktører
- Du har meget god gjennomføringsevne
- Du kommuniserer tydelig og effektivt, skriftlig, så vel som muntlig
- Du liker å jobbe i team og ser verdien av å dele kompetanse
- Du er faglig trygg og kan lede arbeidsgruppe
- Du fremstår selvstendig, er uredd, nysgjerrig, og tar gjerne initiativ
- Du er serviceinnstilt og god på samhandling internt og eksternt
- Du har evne til å identifisere forbedringsområder og se mulige løsninger
Færder kommune tilbyr:
- En sentral stilling med utfordrende og spennende oppgaver
- En levende og aktiv kommune med hyggelig arbeidsmiljø
- Personlig og faglig utvikling
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter avtale
Bedrift
Færder kommuneSøknadsfrist
05.06.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3121, NØTTERØY
FÆRDER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6201408Se her for andre jobber fra Færder kommune
-
Spennende mulighet i et dyktig anskaffelsesteam!
Bergen kommune
FYLLINGSDALEN -
Administrasjon, Anskaffelsesseksjonen - Innkjøpsrådgiver
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Kommunalsjef Teknikk og miljø
Færder kommune
NØTTERØY -
Er du jurist og har lyst til å jobbe med IKT-anskaffelser til Forsvaret i en kritisk viktig tid?
Forsvaret
KOLSÅS -
Integrasjonsforvalter og teknisk prosessleder innen velferdsteknologiske løsninger
Oslo kommune
OSLO