• Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    05.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5949480
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 07.11.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillehammer kommune

Innkjøpsrådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Til en spennende stilling i Lillehammer kommune søkes dyktig og engasjert medarbeider. Stillingen inngår i et kompetent fagmiljø på seks personer og er organisatorisk tilknyttet fagenhet Innkjøp i Lillehammer kommune. Avdelingen administrerer avtaler for 500-600 MNOK årlig på vegne av kommunene Lillehammer, Øyer og Gausdal. Vi bidrar også på andre anskaffelser i kommunen, så totalen ligger på over en milliard i året. Vi har i tillegg innkjøpssamarbeid med Innlandet fylkeskommune og de andre kommunene i Innlandet.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fortrinnsvis på masternivå, gjerne innenfor økonomiske, administrative eller juridiske fagområder. Fagområder som komplementerer øvrige ansattes kompetanse vil bli foretrukket. Bachelorutdanning kombinert med relevant erfaring kan komme i betraktning. 
  • God innsikt i og erfaring fra bruk av elektroniske verktøy
  • Erfaring fra innkjøpsfaglig arbeid, særskilt arbeid med offentlige anskaffelser
  • Vi har fokus på bærekraftige anskaffelser og kontraktsoppfølging, så interesse for eller erfaring fra ett eller begge områder er ønskelig
  • Erfaring med konkurransegjennomføringsverktøy og kontraktsadministrasjonsverktøy. Lillehammer kommune bruker for tiden Mercell.
  • Generell interesse for innkjøpsfaglige muligheter og utfordringer
  • Særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet

Personlige egenskaper:

  • God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne,
  • Serviceinnstilt og samarbeidsvillig, og har evne til å skape gode relasjoner.
  • Godt humør, positiv, lærevillig og løsningsorientert. Ser muligheter, ikke begrensninger
  • Du deler kunnskap og erfaringer med kollegaer
  • Det er en forutsetning at du kan arbeide selvstendig så vel som i team.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Om du kanskje ikke haker av for alle punktene ovenfor, men finner det vi er ute etter interessant, håper vi å høre fra deg.

Vi tilbyr:

  • En gunstig pensjonsordning og arbeid i et faglig spennende og uformelt miljø.
  • Lønn som rådgiver eller spesialkonsulent avhengig av utdanning
  • Tiltredelse etter avtale.
  • Å ta del i et kompetent fagmiljø hvor vi satser på å utvikle våre medarbeidere
  • Ansettelsen skjer med 6 måneders prøvetid og for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglementer.
  • Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %.
 

  • Bedrift
    Lillehammer kommune
  • Søknadsfrist
    05.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5949480
  • Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
  • Oppdatert 07.11.2024