Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lovisenberg Diakonale sykehus AS

Innkjøper

Vil du jobbe med innkjøpsfaget i en bedrift med et viktig samfunnsoppdrag? Hver dag jobber vi på Lovisenberg Diakonale Sykehus for å gi et godt helsetilbud til byens befolkning. Innkjøpsavdelingen har en nøkkelrolle i driften av sykehuset, og vi søker nå en ny kollega som kan bidra til bidra i dette arbeidet.

Vi ser etter deg som har erfaring med anskaffelser/innkjøp, er motivert og har en utpreget «stå-på» innstilling. Gjennom arbeidet vil du få en bred kontaktflate ut mot sykehuset, så evnen til å bygge gode relasjoner vil være viktig. Har du i tillegg kremmerholdning og ordenssans, har du egenskaper som vil verdsettes høyt hos oss.

Som innkjøper vil du gjennomføre innkjøp av varer, tjenester og prosjektarbeid knyttet til anskaffelsesprosesser. Du vil bistå med rådgivning til ansatte i sykehuset om innkjøpsregelverket, leverandørkontakt og arbeid knyttet til samfunnsansvar. Du vil også vedlikeholde og oppdatere pris- og vareregister i vårt ERP-system Visma Enterprise E-handel, samt samarbeide tett med vårt sentrallager. Andre arbeidsoppgaver vil være knyttet til utviklingsarbeid og effektivisering av rutiner, prosedyrer og vår e-handelsløsning.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdannelse på minst bachelornivå
  • Minimum 2 års arbeidserfaring med prosjektledelse og gjennomføring av anskaffelsesprosesser, herunder forhandlingskompetanse
  • Gode databrukerkunnskaper, herunder kjennskap til Visma E-handel og E-handel WEB
  • Fordel med erfaring fra helsesektoren/sykehus

For å lykkes i rollen må du:

  • Være faglig trygg, initiativrik, løsningsorientert og være en relasjonsbygger
  • God økonomisk og forretningsmessig forståelse
  • Kommunisere godt muntlig og skriftlig

Vi kan tilby:

Hos oss vil du få du gode muligheter for faglig og personlig utvikling gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver. Innkjøpsavdelingen er plassert i sykehusets administrasjon og du vil bli en del av et større og hyggelig arbeidsmiljø, plassert i nyoppussede lokaler i Lovisenberggata 11. Vi tilbyr lønn etter avtale, god pensjonsordning i KLP og gode velferdsordninger. Sykehuset har også et aktivt bedriftsidrettslag med et bredt tilbud av aktiviteter for alle ansatte.

Dersom du har spørsmål til stillingen, ta kontakt med innkjøpssjef Øyvind Hansen (920 64 333) eller økonomidirektør Gaute Jørgensen (982 07 574).

Søknader vurderes fortløpende.