Detaljer

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    22.10.2020
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    OSLO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3126663
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Husvert Omsorg + Helsefagarbeider

Vi søker etter en person som ønsker å jobbe som husvert i vårt nye Omsorg + bygg i Diakonveien. Stillingen er hvilende nattvakt.

Som Husvert på Omsorg har du ansvar for å bidra til at beboere som bor i de 124 leilighetene opplever et trygt og sosialt bomiljø, får bistand ved behov og møter beboere med respekt og er serviceinnstilt. Som husvert vil du være akuttberedskap på natt og ha blant annet brannansvar på bygget.  
Beboere i Omsorg bor i egne leiligheter med et felles aktivitetssenter som har kafe, aktivitetsrom og treningsrom sentralt i bygget. 

 

Arbeidsoppgaver
  •  Servicefunksjoner overfor våre beboere
  •  Helsefaglig oppfølging av beboere i boligen
  • Bidra til et sosialt og trygt bomiljø
  • Bistå med praktiske oppgaver
  • Individuell oppfølging av beboere etter avtale og ved behov.
  • Brannansvarlig
  • Bindeledd mellom og for alle servicefunksjoner på huset
  • Oppfølging av Velferdsteknologi hos beboerne
  • Delta aktivt i samarbeidet rundt den enkelte bruker og bidra til brukermedvirkning
  • Medvirke til å utvikle og følge opp kvalitetssikring av tjenesten
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø. Ta ansvar for egen jobbutførelse og egenutvikling
  • Sikre at arbeidet utføres i samarbeid med de til enhver tid gjeldende lover, regler, prosedyrer og yrkesetiske retningslinjer.
  • Informasjonsansvar til overordnet om forhold som er viktig for tjenesten 
Kvalifikasjoner
  • Offentlig godkjent hjelpepleier/ omsorgsarbeider/ helsefagarbeider
  • Erfaring fra jobb med eldre i helsesektoren
  • Fokus på samarbeid og tilrettelegging av brukernes individuelle behov
  • Inneha god digital kompetanse 
  • Inneha god kunnskap om bruk av dokumentasjonsverktøy og kvalitetssystem (Vi bruker eks Gerica, EQS, GAT)
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
  • Evne til fleksibilitet og omprioritering av egen arbeidsdag 
  • Praktisk anlagt og løsningsorientert  
  • Ha evne til å samarbeide på tvers av profesjoner  
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig tilsvarende høyere nivå C1 
  • Ha evne til å jobbe både i team og selvstendig 
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse 
  • Gyldig politiattest må fremlegges (ikke eldre enn 3 mnd)                                                                                                                                                                         


Personlige egenskaper
  • Viser engasjement, redelighet og respekt
  • Setter brukeren ønsker og behov i fokus
  • Faglig engasjert, kunnskapsrik, positiv og fleksibel
  • Har gode samarbeidsevner, men liker også å jobbe selvstendig
  • Løsningsorientert, nytenkende og nysgjerrig
  • Du må være strukturert, arbeide systematisk og bidra til kompetanseutvikling blant ansatte i tjenesten
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt
Vi tilbyr
  • Kompetanseutvikling
  • Spennende, komplekse og varierende arbeidsoppgaver
  • Et dynamisk og innovativ arbeidsmiljø
  • Gode lønns forsikring og pensjonsforhold, (lønnstrinn 19-29)