Detaljer

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    10.03.2021
  • Sted:
    ISDALSTØ
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VESTLAND
  • Arbeidssted:
    ISDALSTØ
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3509671
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune

HR Rådgjevarar

Kort om stillingane

 Vi søker to erfarne og dyktige rådgjevarar til 100 % faste stillingar. Rolla krev god HR-fagleg forståing og vil omfatte oppgåver på operativt og strategisk nivå med gode moglegheiter for fagleg utvikling.

Om HR avdelinga

HR-avdelinga er ein sentral bidragsytar i arbeidet med menneskelege ressursar. Vi har som mål å gjere arbeidskvardagen enklare og betre for våre tilsette slik at vi saman kan løyse samfunnsoppdraget til Alver kommune. HR-avdelinga er på 10 tilsette og heldt til i rådhuset i Knarvik. Kvardagen vår er spennande med varierte oppgåver og med mange baller i luften på same tid. HR-rådgjevarene skal jobbe innan sektor helse.

Arbeidsoppgåver

  • Følgje rekrutteringsprosessar frå a-å
  • Utstrekt leiarstøtte og rådgjeving
  • Rådgjeving i lov og avtaleverk
  • Rådgjeving og støtte i turnusplanlegging
  • Samarbeid med tillitsvalde gjennom drøftingar og forhandlingar
  • Delta i arbeidsgrupper og prosjekt
  • Endringar i arbeidsoppgåvene må påreknast

Kompetanse

Vi ønsker deg som har kompetanse til å løyse arbeidsoppgåvene tilhøyrande stillinga og utgjere  ein positiv skilnad og gi solid støtte til leiarene innan helsesektoren.

  • Høgare utdanning innen HR, ledelsesfag eller lignande, fortrinnsvis på masternivå. Bachelorgrad i kombinasjon med lang og relevant erfaring kan kompensere for manglande  mastergrad.
  • God erfaring med HR arbeid, gjerne innan offentleg sektor
  • God arbeidsrettsleg kompetanse gjennom erfaring eller formell utdanning
  • Personlege eigenskaper vert vektlagt. 

Vi søkjer deg som:

  • Trivst med å ta initiativ og vere proaktiv, jobbar sjølvstendig og er løysingsorientert
  • Er god på å bygge relasjonar og skape tillit
  • Har stor arbeidskapasitet og god gjennomføringsevne
  • Evne til heilskapleg tenking og ei strukturert og målretta arbeidsform
  • Gode kommunikasjons- og samhandling eigenskapar

Vi tilbyr

  • Gode utviklingsmoglegheiter med varierte arbeidsoppgåver
  • Konkurransedyktig løn etter avtale
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons og forsikringsordninger

Kjenner du deg igjen i noko eller alt? Vi vil gjerne høyre frå deg. 

Spørsmål om stillinga kan rettast til HR leiar Kathrine Martinsen, tlf: +47 40239734 eller mail: kathrine.martinsen@alver.kommune.no

Slik søker du

Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00.