• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    13.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0653, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5939323
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

HR rådgiver 

Offentlig forvaltning

Er du vår nye lønnsguru med GAT kompetanse og et klokt HR hode? Da ønsker Bydel Gamle Oslo å høre fra deg!

Fra mai 2025 vil HR enheten i Bydel Gamle Oslo bestå av HR direktør og fem HR rådgivere hvor en av rådgiverne skal være fagansvarlig på lønn og GAT. For å trives og mestre rollen som fagansvarlig for lønn og GAT hos oss, må du ha inngående kjennskap og erfaring fra lønnsarbeid i Oslo kommune og tilhørende avtaleverk, være godt kjent med GAT produksjon og kunne bistå med HR kompetansen din i alle prosesser som krever det.

Vi er en gruppe dedikerte medarbeidere med variert bakgrunn og erfaring, som er opptatt av å etterleve bydelens visjon "sammen om løsninger". Enheten er i prosess med å definere og tilpasse tjenestetilbudet opp mot prioriterte områder, ressurser og behov. I dette arbeidet er vi opptatt av å forenkle, forbedre og fornye HR-prosessene til det beste for ledere, medarbeidere og vår egen arbeidshverdag. Hvis du liker å bidra til mer effektive HR- og lønnsprosesser er du kollegaen vi ser etter!

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på høyskolenivå. Manglende formell utdanning kan kompenseres med lang erfaring og opparbeidet realkompetanse på fagområdene
  • Lang og relevant erfaring fra lønnsarbeid i Oslo kommune
  • Meget god teknologisk kompetanse og erfaring, spesielt i GAT og Agresso HR
  • Inngående kjennskap til HR systemet og andre relevante dataverktøy i Oslo kommune
  • Inngående kjennskap til GAT produksjon
  • Erfaring med lederveiledning og støtte i HR spørsmål, fortrinnsvis sykefravær
  • God generell datakompetanse og systemforståelse
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • God kunnskap om relevant lov – og avtaleverk 
  • God tallforståelse

Personlige egenskaper:

  • Du kan etterleve bydelens visjon "sammen om løsninger"
  • Du har faglig og personlig integritet
  • Du er positiv, serviceorientert og imøtekommende
  • Du er løsningsorientert
  • Du har et blikk for forbedring og utvikling innen eget fagområde
  • Du er nøyaktig og strukturert
  • Du har gode evner til kommunikasjon og samarbeid
  • Du har evne til å identifisere og imøtekomme ledernes behov
  • Du er pålitelig, selvstendig og selvgående

    Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

Lønnsplassering i lønnstrinn 52 - 54 (kr 810 500, - 842 200,- pr år i 100 % stilling)  i Oslo kommunes regulativ avhengig av dokumentert erfaring, kompetanse og kvalifikasjoner.

  • Faglige utfordringer 
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for avtale om hjemmekontor
  • Tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
  • Nye moderne lokaler i felles bydelshus sentralt på Tøyen senter. Tilgang til treningsrom med apparater
  • Rabatt på trening hos SATS og OKBIL (Oslo kommunes bedriftsidrettslag)
  • Personalhytte på Norefjell
  • Sentral beliggenhet med gode kollektivtilbud
  • Sykkelparkering i kjelleren
  • Personalrestaurant 
  • Tiltredelse etter avtale
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    13.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0653, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5939323
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune