Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
01.12.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5008, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3276198Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 14.11.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
HR-rådgiver
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bymiljøetaten har ansvar for et bredt og variert spekter av oppgaver som gjør at Bergen lever hver dag – og om 100 år. For å få dette til må vi sørge for å drifte veier, parker, byrom, friområder og kommunal skog. For å redusere klimagassutslippene i kommunen leder vi arbeidet med nullutslipp og fornybare drivstoffer, og skal endre bergensernes transportvaner i retning av sykkel, gange og delemobilitet. For å utvikle byen fremforhandler og gjennomfører vi utbyggingsavtaler, bygger offentlig infrastruktur som veier, byrom, fortau, lekeplasser og torg. For å skape trivsel og trygghet, arbeider vi med landskapsplanlegging, naturforvaltning, trafikksikkerhet, parkeringsbestemmelser, Fisketorget og følger opp renovasjon og deponier. Kort sagt – Bymiljøetaten får byen til å leve!
Bymiljøetaten som organisasjon - er våre ledere og medarbeidere! De skaper resultater for Bergen. For å styrke vårt HR-faglige felt søker vi en HR- og rekrutteringsrådgiver som lever Bergen kommunes verdier; kompetent, åpen, pålitelig og engasjert!
Fra 2021 vil stillingen være organisert under avdeling for Strategi og utvikling. Avdelingen har ansvar for strategi, kommunikasjon og media, organisasjonsutvikling og HR, HMS, kvalitet og kontinuerlig forbedring, IT og GIS. Avdelingen har i tillegg til leder 12 selvstendige og profesjonelle prosjekt- og fagledere, rådgivere og konsulenter, som har det gøy på jobb og er selvmotiverte! De driver sitt eget fagfelt og arbeid fremover, og bidrar til at Bergen kommune og Bymiljøetaten når sine overordnede mål. Vi holder til i Autogården i nye og moderne lokaler.
- Personaladministrasjon
- Lederstøtte i personalspørsmål
- Nærværsarbeid og samarbeid med lønnsteamet
- Rekruttering og ansettelser
- Prosjektledelse og -deltagelse ved behov
- Andre HR-relaterte oppgaver
- Høyere utdanning, minimum på bachelornivå innenfor relevante fagområder
- Gode kunnskaper om lov- og avtaleverk, fordel med kjennskap til det offentlige
- Minimum 5 års erfaring innen HR-området
- Meget god digital kompetanse
- Meget klart språk muntlig og skriftlig på norsk
- Personlig egnethet vektlegges
- Selvstendig og strukturert
- Pålitelig og tar ansvar
- Proaktiv og fremoverlent
- Gode veilednings- og samarbeidsevner
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver!
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid
- Lønn etter avtale
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
01.12.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5008, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3276198Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 14.11.2020