Företag
NORDIC HEALTH PARTNER ASAnsökningstiden
28.10.2021Arbetsfunktion
AdministrasjonAnställningsform
workTime.HeltidBransch
Helse og sosialUtbildningskrav
BachelorArbetserfsrenhet
2-5 årÖnskat språk
engelsk, norskAntal befattningar
1Karriere-kod
4142617Se här för andra jobb från NORDIC HEALTH PARTNER AS
- Uppdaterad 12.10.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
NORDIC HEALTH PARTNER AS
HR og administrasjonsmedarbeider
Helse og sosial
International SOS er et globalt selskap med 12000 ansatte ved 850 lokasjoner i 90 land. En av hovedoppgavene til selskapet er å gi våre kunder sikkerhets- og helseråd samt lokal assistanse, herunder evakueringer, allmennmedisin, reisemedisin, akuttmedisin, telemedisin, bedriftshelsetjeneste og beredskapstjeneste. I Norge leverer vi også andre helsetjenester, bemanning offshore, samt et stort spekter av arbeidsmiljøtjenester.
Den norske virksomheten har ca. 120 ansatte og har avdelinger i Bergen, Haugesund, Stavanger og Asker.
Vi søker etter en engasjert HR- og administrasjonsmedarbeider som vil være med på den videre utviklingen av HR og administrasjonen i selskapet. Stillingen har stor variasjon av oppgaver der du får innsikt i sentrale oppgaver innen HR og innkjøp. Du trives godt med en aktiv hverdag, varierte arbeidsoppgaver og et sosialt arbeidsmiljø.
Arbeidsoppgaver:
- Bistå i spørsmål knyttet til HR- og personalledelse
- Generelle HR-oppgaver, kompetansestyring, on- og offboarding
- Utarbeidelse av kontrakter
- Oppdatering i våre HR systemer og Personalhåndbøker
- Statistikk og rapportering
- Annet forefallende HR-relatert arbeid
- Bistå med andre oppgaver innen HR sitt ansvarsområde
- Delta i globale prosjekter
- Andre administrative oppgaver som Innkjøp, kontroll av lisenser, abonnementer, Real Estate
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på Bachelornivå
- Erfaring med operativ HR-støtte og gjerne erfaring fra en større internasjonal virksomhet
- God IT-forståelse og erfaring med å jobbe med digitale HR-systemer
- Forretningsorientert og med god kommersiell forståelse
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk og engelsk
Er du den rette, kan vi tilby en spennende og utfordrende stilling i et solid og anerkjent selskap i vekst. Du vil få gode muligheter til å skape synlige resultater sammen med engasjerte og dedikerte kolleger både i innland og utland. Som person ser du løsninger fremfor problemer. Du gir det lille ekstra og oppleves som faglig og personlig trygg. Videre har du svært gode samarbeidsevner, er omgjengelig, ikke redd for å ta i et tak og trives i en bransje i stor utvikling med stadige endringer og nye utfordringer.
Kandidater blir vurdert fortløpende.
Arbeidssted er Haugesund.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Director Human Resources Eli Visnes tlf.: +47 915 71 395
Företag
NORDIC HEALTH PARTNER ASAnsökningstiden
28.10.2021Arbetsfunktion
AdministrasjonAnställningsform
workTime.HeltidBransch
Helse og sosialUtbildningskrav
BachelorArbetserfsrenhet
2-5 årÖnskat språk
engelsk, norskAntal befattningar
1Karriere-kod
4142617Se här för andra jobb från NORDIC HEALTH PARTNER AS
- Uppdaterad 12.10.2021