Company
Gjerdrum kommuneApplication deadline
14.11.2024Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5940762Look here for other jobs from Gjerdrum kommune
Gjerdrum kommune
Hjemmetjenesten søker helsefagarbeidere
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Gjerdrum er nær byen, men på landet - midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen er liten; det skaper god oversikt og et levende lokalmiljø.
Virksomhet Helse, mestring og omsorg søker deg som ønsker å gjøre en forskjell og bidra til gode dager for brukere av hjemmehjelp og hjemmetjenester. Hjemmetjenesten har ansvar for omsorgsboliger, Vestgarden omsorgsplasser og hjemmeboende. Avdelingen har ansvar for oppgaver knyttet til å forebygge, behandle og tilrettelegge for mestring av sykdom, skade, lidelse og nedsatt funksjonsevne. Du skal gi pleie og omsorg til syke innbyggere i sitt eget hjem. Gjerdrum kommune har som mål å være en digital kommune, og hjemmetjenester har i dag flere velferds teknologiske prosjekter, som skal bidra til gode fremtidige tjenester og ikke minst frigjøre tid og kapasitet til god pleie. Avdelingen har base på Gjerdrum Helsehus.
Vi har et ledig:
1 x 73 % fast stilling med arbeid for tiden på dag/kveld og hver 2. helg
1 x 93,66 % vikariat med arbeid for tiden på dag/kveld og hver 3. helg. Stillingen er ledig fra d.d til og med 08.01.25, med mulighet til forlengelse.
Vårt mål er å gi tjenester av høy kvalitet og profesjonalitet. Vi ønsker oss medarbeidere som er framtidsrettet, rause, entusiastiske og modige.
Vi har gratis parkering utenfor alle tjenesteområdene, mulighet for ladeavtale elbil og kort vei til offentlig kommunikasjon.
Synes du dette høres spennende ut og ønsker en jobb der din kompetanse betyr svært mye, så er du velkommen til å søke hos oss.
Kvalifikasjoner:
- Helsefagarbeider med godkjent fagbrev
- Ønskelig med erfaring fra hjemmetjenesten og eller lignende arbeid
- Ønskelig med erfaring fra dokumentasjonssystemet cosdoc
- Førerkort klasse B
- Svært god beherskelse av norsk, skriftlig og muntlig
- Personlig egnethet vil blir vektlagt
Personlige egenskaper:
- Du liker å jobbe med og motivere pasienter med store endringer i livet, med fokus på egen mestring
- Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du evner å jobbe både selvstendig og ta ansvar
- Du mestrer å gjøre gode faglige prioriteringer gjennom arbeidsdagen
- Du er kreativ og løsnings orientert
- Du evner å takle en uforutsett hverdag
- Du har et godt humør og er pålitelig
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En fremtidsrettet arbeidsplass med spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
- En meningsfull og variert arbeidshverdag
- Godt arbeidsmiljø
- Lønn etter tariff
Kun elektroniske søknader gjennom elektronisk søknadsskjema vil bli vurdert. Vitnemål og annen dokumentasjon skal fortrinnsvis lastes opp digitalt med søknaden, eventuelt medbringes til intervju. Den som tilsettes må fremvise gyldig politiattest ved oppstart. Minst to referanser må oppgis i søknaden
Company
Gjerdrum kommuneApplication deadline
14.11.2024Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5940762Look here for other jobs from Gjerdrum kommune