• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2021
  • Sted:
    RUD
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    RUD
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4083884
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune

Hjelpemiddeltekniker med lageroppgaver - Hjelpemiddelutlånet

Bærum kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du teknisk kompetanse og liker oversikt og orden?

Avdeling Ergo-, fysioterapi og hjelpemidler ble opprettet i 2017 med fokus på å etablere en dør inn til tjenestestedet Friskliv og Mestring. Hovedmålet er gode pasientforløp, med sikre og trygge overganger. Dette oppnås gjennom tilgjengelige fagpersoner som yter service til kommunens innbyggere og samarbeidspartnere. Ønsker du en stilling preget av varierte arbeidsoppgaver, samarbeid på tvers og kontakt med mange av kommunens innbyggere, oppfordres du til å søke stillingen.
Vi har ledig en 100 % stilling som hjelpemiddeltekniker i avdeling Ergo-, fysioterapi og hjelpemidler. Stillingen er tilknyttet kommunens hjelpemiddellager, som har ansvaret for korttidsutlån av hjelpemidler og formidling av hjelpemidler fra NAV Hjelpemiddelsentral til innbyggere i Bærum kommune.

Arbeidsoppgaver:

  • Hovedansvar for varemottak, montering og tilpasning av tekniske hjelpemidler på lager før utlevering
  • Databehandling, statistikkføring, arkivering mm.
  • Reparasjoner av tekniske hjelpemidler
  • Utlevering, innhenting og opplæring i bruk av tekniske hjelpemidler til/hos hjemmeboende brukere, samt beboere på institusjoner i kommunen ved behov
  • Vask, vedlikehold og teknisk gjennomgang av kommunens hjelpemidler
  • Administrere selvbetjente containere  
  • Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen ved behov

Kvalifikasjoner:

  • God teknisk kompetanse er en forutsetning, og det er ønskelig med fagbrev som håndverker
  • Førerkort klasse B (manuelt gir), ønskelig med BE førerkort
  • Gode dataferdigheter
  • Ønskelig med kunnskap om tekniske hjelpemidler
  • For stillingen kreves gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig. Søkere fra land utenfor Skandinavia, skal som et minimum ha bestått Norskprøve B1 skriftlig og muntlig
  • Lang og relevant praksis kan kompensere for manglende utdannelse

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • er nøyaktig og har sans for orden og system
  • er praktisk anlagt
  • er trygg og selvstendig i egen fagutøvelse
  • er læringsvillig
  • er en problemløser og har pågangsmot
  • har gode samarbeidsevner og er serviceinnstilt 

Vi tilbyr:

  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning

 

Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse 

 
  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2021
  • Sted:
    RUD
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    RUD
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4083884
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune