Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
10.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4085286Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 08.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Hjelpemiddeltekniker - Hjelpemiddelutlånet
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du teknisk innsikt og er løsningsorientert?
Avdeling Ergo-, fysioterapi og hjelpemidler ble opprettet med fokus på å etablere en dør inn til tjenestestedet Friskliv og Mestring. Hovedmålet er gode pasientforløp, med sikre og trygge overganger. Dette oppnås gjennom tilgjengelige fagpersoner som yter service til kommunens innbyggere og samarbeidspartnere. Ønsker du en stilling preget av varierte arbeidsoppgaver, samarbeid på tvers og kontakt med mange av kommunens innbyggere, oppfordres du til å søke stillingen.
Stillingen er tilknyttet kommunens hjelpemiddellager, som har ansvaret for korttidsutlån av hjelpemidler og formidling av hjelpemidler fra NAV Hjelpemiddelsentral til innbyggere i Bærum kommune. Snarlig tiltredelse.
Arbeidsoppgaver:
- Utlevering, innhenting og opplæring i bruk av tekniske hjelpemidler til/hos hjemmeboende brukere, samt beboere på institusjoner i kommunen
- Montering og tilpasning av tekniske hjelpemidler på lager og hos bruker
- Reparasjoner av tekniske hjelpemidler
- Kundebehandling
- Vask og vedlikehold av kommunale hjelpemidler
- Varemottak, databehandling, statistikkføring, arkivering mm.
- Samarbeide med kommunens ergo- og fysioterapeuter og annet helsepersonell
Kvalifikasjoner:
- Kunnskap om tekniske hjelpemidler
- Førerkort kl. B (manuelt gir), ønskelig med BE
- For stillingen kreves gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B1
Det er ønskelig med
- relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
- erfaring med PROFIL
- erfaring med bruk av datatekniske arbeidsverktøy
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som
- er praktisk anlagt
- jobber selvstendig
- er løsningsorientert
- har gode samarbeidsevner
- er initiativrik
- har gjennomføringsevne
- er læringsvillig
Vi tilbyr:
- Offentlig tjenestepensjonsordning
Annet
- Vitnemål og attester tas med på intervju
- Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
10.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4085286Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 08.09.2021