• Company
    Meråker kommune
  • Application deadline
    09.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Fixed contract
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5824644
  • Look here for other jobs from Meråker kommune
  • Updated 20.07.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Meråker kommune

Helsesekretær/Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Meråker legekontor lyser ut en 100% midlertidig stilling som helsesekretær for perioden 01.09.2024 - 01.09.2025, med mulighet for fast ansettelse. 

Meråker legekontor har lokaler i Meråker sentrum. De fleste institusjoner/helsetjenester i kommunen er lokalisert i nær tilknytning til legekontoret. Kontoret har 3 fastlegehjemler og kommunalt ansatt helsepersonell. Kontoret er tilknyttet Norsk helsenett og bruker Winmed 3 journalsystem.

I Meråker kommune tenker vi fremtidsrettet, og jobber kontinuerlig med gode løsninger for å imøtekomme krav og forventninger til morgendagens omsorg. 

 

Arbeidsoppgaver

  • Resepsjonsarbeid med betjening av telefon og luke, gi medisinske råd.
  • Pasientmottak og registrering i journalsystem.
  • Laboratoriearbeid med blodprøvetaking og analysering av ulike prøver.
  • Medansvar for dokumentasjon og medikamenthåndtering.
  • Bidra til at interne og eksterne lover, regler og prosedyrer følges.
  • Assistere legene.
  • Yte service til pasienter, pårørende og andre samarbeidspartnere.

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert helsesekretær.
  • Gode IKT ferdigheter.
  • Erfaring fra legekontor samt betjening av legevakttelefon er en fordel.

Utdanning som sykepleier eller annen relevant helsefaglig utdanning kan også vurderes. 

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter og god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Evnen til å skape gode samarbeidsrelasjoner med pasienter og øvrige ansatte.
  • Ansvarsbevisst, løsningsorientert og evne til å arbeide selvstendig og i team.
  • Fleksibel i forhold til oppgaver.
  • Må håndtere stress.
  • Trives i et aktivt arbeidsmiljø med fokus på kvalitetsforbedring.
  • Bidra til godt arbeidsmiljø.
  • En trygg og stabil medarbeider.

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter utdanning og erfaring.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter. 
  • Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer. 

Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden. Attester og vitnemål fremlegges ved samtale/intervju.

I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

Den som tilsettes må legge frem godkjent politiattest.

 

 

 

  • Company
    Meråker kommune
  • Application deadline
    09.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Fixed contract
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5824644
  • Look here for other jobs from Meråker kommune
  • Updated 20.07.2024