Company
Meråker kommuneApplication deadline
09.08.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
Fixed contractIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5824644Look here for other jobs from Meråker kommune
- Updated 20.07.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Meråker kommune
Helsesekretær/Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Meråker legekontor lyser ut en 100% midlertidig stilling som helsesekretær for perioden 01.09.2024 - 01.09.2025, med mulighet for fast ansettelse.
Meråker legekontor har lokaler i Meråker sentrum. De fleste institusjoner/helsetjenester i kommunen er lokalisert i nær tilknytning til legekontoret. Kontoret har 3 fastlegehjemler og kommunalt ansatt helsepersonell. Kontoret er tilknyttet Norsk helsenett og bruker Winmed 3 journalsystem.
I Meråker kommune tenker vi fremtidsrettet, og jobber kontinuerlig med gode løsninger for å imøtekomme krav og forventninger til morgendagens omsorg.
Arbeidsoppgaver
- Resepsjonsarbeid med betjening av telefon og luke, gi medisinske råd.
- Pasientmottak og registrering i journalsystem.
- Laboratoriearbeid med blodprøvetaking og analysering av ulike prøver.
- Medansvar for dokumentasjon og medikamenthåndtering.
- Bidra til at interne og eksterne lover, regler og prosedyrer følges.
- Assistere legene.
- Yte service til pasienter, pårørende og andre samarbeidspartnere.
Kvalifikasjoner
- Autorisert helsesekretær.
- Gode IKT ferdigheter.
- Erfaring fra legekontor samt betjening av legevakttelefon er en fordel.
Utdanning som sykepleier eller annen relevant helsefaglig utdanning kan også vurderes.
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjonsferdigheter og god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
- Evnen til å skape gode samarbeidsrelasjoner med pasienter og øvrige ansatte.
- Ansvarsbevisst, løsningsorientert og evne til å arbeide selvstendig og i team.
- Fleksibel i forhold til oppgaver.
- Må håndtere stress.
- Trives i et aktivt arbeidsmiljø med fokus på kvalitetsforbedring.
- Bidra til godt arbeidsmiljø.
- En trygg og stabil medarbeider.
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Lønn etter utdanning og erfaring.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
- Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter.
- Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer.
Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden. Attester og vitnemål fremlegges ved samtale/intervju.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.
Den som tilsettes må legge frem godkjent politiattest.
Company
Meråker kommuneApplication deadline
09.08.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
Fixed contractIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5824644Look here for other jobs from Meråker kommune
- Updated 20.07.2024