Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillestrøm Kommune

Helsesekretær på fastlegekontor 

Offentlig forvaltning

Nedre Romerike Fastlegekontor er et kommunalt fastlegekontor lokalisert i Helsebygget i Lillestrøm. Det er organisert som et ettårig prosjekt under Avdeling for legevakt i Lillestrøm kommune og skal evalueres etter endt periode om fortsettelse.Fastlegekontoret har to lister med to leger i hver sin 50% stilling og en helsesekretær som hjelpepersonell.

Kontoret benytter CGM journal.

 

Arbeidsoppgaver
  • Resepsjonen (timebestilling, betjene telefon og vurdere hastegrad av henvendelser, bestilling av pasientreiser og tolk mm)
  • Laboratorie- og skiftestuearbeid som blodprøvetaking -og analyse, EKG, spirometri, sårskift, øreskyll og suturfjerning
  • Andre arbeidsoppgaver kan tilkomme
Kvalifikasjoner
  • Autorisert helsesekretær
  • Erfaring fra tilsvarende stilling
  • Gode datakunnskaper
  • Behersker norsk og engelsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
  • Tydelig kommunikasjon
  • Serviceinnstilt
  • Gode samarbeidsevner
  • Kunne takle travle dager
Vi tilbyr
  • Lønn etter hovedtariffavtale
  • God pensjons- og forsikringsordning
  •  Bedriftshelsetjeneste
  • Aktivt bedriftsidrettslag
  • Treningstilbud
  • Bedriftshytte
  • Kulturtilbud