• Company
    Bardu kommune
  • Application deadline
    20.10.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    9360, BARDU
    BARDU
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5373572
  • Look here for other jobs from Bardu kommune
  • Updated 18.10.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bardu kommune

Helsefagarbeider,sykepleiere, vernepleiere,assistenter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingene:

Stillingene er i vårt ressursteam, og vårt fokus er å tilby en arbeidshverdag vi kan stå i over tid, et arbeidsmiljø som gir oss glede og mestring og oppgaver vi utvikler oss i.

Det søkes etter sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere, men er du ufaglært og ønsker du å ta en helsefaglig utdanning, så oppfordrer vi deg til å søke. Tjenesten har en egen Kompetanseplan, og det er mulig å søke tilskudd til utdanning.

 Som ansatt i ressursteamet vil du få bred innsikt i de ulike avdelingene og du vil få opplæring i tråd med oppgaver. 

Ansatte i ressursteam må minimum kunne jobbe på to avdelinger i tjenesten. Arbeidshelgene er fast på en avdeling. 

Ressursteamet tilknyttes følgende avdelinger:

Barduheimen sykehjem, Hjemmesykepleien, Bo og oppfølging, Psykisk helse døgn og Interkommunal legevakt,

I søknaden må det oppgis hvor stor stilling det er ønskelig med.

Arbeidstid vil være 3 delt med hver 3 helg. 

Arbeidsoppgaver:

  • Utøve helhetlig pleie og omsorg til pasienter etter gjeldene lover, krav og forskrifter 
  • Sikre effektive pasientforløp gjennom fortløpende vurderinger, iverksetting av tiltak og evaluering i et tverrfaglig samarbeid.
  • Undervise, veilede og informere ansatte, pasienter og pårørende
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Dokumentasjon i fagsystemer


Kvalifikasjoner:

  • Du har autorisasjon som sykepleier.
  • Du har autorisasjon som vernepleier.
  • Du har fagbrev som helsefagarbeider.
  • Du ønsker en helsefaglig utdanning.
  • Du har god skriftlig og muntlig framstillingsevne. (fremmedspråklige må ha bestått Norskprøve B 2, skriftlig og muntlig).
  • Du har kjennskap til IKT, vi benytter Profil som dokumentasjonsverktøy.


Egenskaper:

  • Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse
  • Du har gode samarbeidsevner og stor grad av fleksibilitet
  • Du er løsnings- og handlingsorientert
  • Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du tar initiativ og bidrar til utvikling
  • Personlig egnethet vektlegges


Vi tilbyr:

  • tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
  • gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • mulighet for trening i arbeidstiden
  • En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
  • Et sterkt sykepleiefaglig miljø med fokus på utvikling av fag- og kompetanse, og å gi kvalitativt gode tjenester gjennom et tverrfaglig samarbeid.
  • En spennende mulighet til å være med å utvikle våre avdelinger
  • Et godt arbeidsmiljø 
  • Opplæring og veiledning
  • Lønn etter avtale. Vi tilbyr Kr 40.000 i rekrutteringstilskudd, dette forhandles for den enkelte ved ansettelse.
  • God pensjons- og forsikringsordninger
  • Bedriftshelsetjeneste


Generelt

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no). 
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

 

Andre opplysninger:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no

Dersom det kommer frem av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

 

  • Company
    Bardu kommune
  • Application deadline
    20.10.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    9360, BARDU
    BARDU
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5373572
  • Look here for other jobs from Bardu kommune
  • Updated 18.10.2023