• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4941560
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 06.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Helsefagarbeidere, studenter og assistenter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Rundeskogen Bo- og Aktivitetssenter er et nytt og flott sykehjem i bydelen Lura, Sandnes kommune. Her har vi 3 avdelinger som gir tjenester til eldre med et sammensatt hjelpebehov. Vi har 2 avdelinger for personer med kognitiv svikt og en avdeling for somatisk syke med 10 korttidsplasser og 10 langtidsplasser. Vi har til sammen 61 pasienter/beboere i Rundeskogen.
Vi ønsker å gi beboerne en så god hverdag som mulig, kan du bidra til dette er du velkommen som søker .
Vi har ledig stilling i alle tre avdelingene, stillingsstørrelsen varierer fra 13- 20 % med jobb hver 2. eller 3. helg.

Arbeidsoppgaver:

  • Stell og pleie til sykehjemsbeboerne ut fra den enkeltes hjelpebehov.
  • Utføre aktiviteter sammen med beboerne.
  • Hjelpe i måltid, ordne mat og kjøkken.
  • Praktiske oppgaver i avdelingen.
  • Dokumentasjon etter gjeldende lovverk , vi bruker det elektroniske journalsystemet Profil

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert helsefagarbeider.
  • Student innen helsefag.
  • Assistenter med interesse for eldreomsorg.
  • Relevant erfaring er ønskelig, men ikke et krav.

  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Du må være ansvarsbevisst og like å samhandle med mennesker.
  • Du må være positiv og fleksibel, kunne jobbe selvstendig og i team.
  • Du må ha stor arbeidskapasitet da sykehjemshverdagen kan være hektisk.
  • Du må være tålmodig og ha gode kommunikasjonsferdigheter.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø med fokus på fagkompetanse.
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter utdanning og ansiennitet
  • Egen avlønning for sykepleier- og vernepleierstudenter
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4941560
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 06.01.2023