Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
14.08.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4683143Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 25.06.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nes kommune
Helsefagarbeidere i hjemmetjenesten
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Hjemmetjenesten har ledig følgende faste stillinger som helsefagarbeider: 80 %, 2 x 75 %, 3 x 50 % og 6 x 20 % helg
Stillingene er i turnus dag/kveld, med arbeid annenhver helg.
Vi søker deg som har faglig engasjement og er opptatt av god omsorg og kvalitet i tjenestene. Du bør like å jobbe selvstendig, samtidig som du bidrar til at hjelp og tjenester til brukerne er koordinert og helhetlig. Vi er midt i en spennende og hektisk utviklingsperiode for å tilpasse våre tjenester til morgendagens oppgaver, med hverdagsmestring og ressursmobilisering som fokusområde. Du blir del av et team hvor samarbeid, trygge læringsprosesser og gode relasjoner er i fokus.
Spesifiser gjerne i søknaden din hvilke stilling du søker på.
Arbeidsoppgaver:
- Utføre pleie og omsorgsoppgaver av pasienter innenfor eget kompetanseområde.
- Utføre arbeidsoppgaver i henhold til tiltaksplan.
- Gjennomføre oppdrag i henhold til tildelt arbeidsliste.
- Fortløpende vurdere pasientsituasjon og rapportere ved behov for endring av situasjon og behov for endring av tiltak.
- Foreta daglig dokumentasjon i pasientjournal. Oppdatere og utarbeide tiltaksplan. Oppdatere iplos.
- Utføre delegerte oppgaver som: primær/sekundær kontakt, fordele arbeidslister, team-ansvar og ansvarsvakt, opplæring og veiledning av nyansatte og lærlinger, bestilling av utstyr til avdeling.
- Følge avdelingens rutiner i forhold til arbeidstid, utstyr, ansvarsforhold m.m.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier
- Beherske norsk skriftlig og muntlig godt
- Førerkort klasse B
Personlig egnethet for stillingen vektlegges
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder
Personlige egenskaper:
- Du er ryddig, strukturert og systematisk
- Du har gode samarbeidsevner og er engasjert i jobben din
- Du har gode kommunikasjonsegenskaper
- Du har en fleksibel og positiv innstilling
- Du er kreativ og ser løsninger i forhold til arbeidsoppgaver
- Du skaper arbeidsglede og bidrar til gode endringsprosesser
- Du har evne til å jobbe selvstendig, men også som del av et team
- Du er faglig trygg
- Du har evne og interesse for kontinuerlig videreutvikling av tjenesten i samarbeid med kollegaer, pasienter og pårørende
- Du behersker dataverktøy
- Du er serviceinnstilt og tar ansvar
Vi tilbyr:
- En avdeling med godt arbeidsmiljø og egen fadderordning for nyansatte
- Lønn etter gjeldende tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
14.08.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4683143Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 25.06.2022