• Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1798, AREMARK
    AREMARK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5190983
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune
  • Oppdatert 13.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Aremark kommune

Helsefagarbeider - styrket omsorg

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om virksomheten
Styrket omsorg er en avdeling innenfor virksomhet pleie- og omsorg i Aremark kommune.

Målet for kommunen er at omsorgstjenestene skal bidra til at den enkelte innbygger kan leve et trygt, meningsfylt og mest mulig selvstendig liv.

Stillingen er i en av virksomhetens avdelinger som gir praktisk bistand og opplæring til personer med funksjonshemming bosatt i samlokaliserte boliger og i Aremark for øvrig. Videre kan avdelingen ivareta avlastningstjenester for familier med hjemmeboende som har funksjonshemming, samt organiserer dag- og fritidsaktiviteter for en sammensatt gruppe innbyggere med funksjonshemming.

HELSEFAGARBEIDER

Avdeling for styrket omsorg ved virksomhet pleie og omsorg i Aremark kommune har ledig 100 % fast stilling som helsefagarbeider med arbeid for tiden hver 4.helg.

Vi søker deg som er positiv, løsningsorientert, fleksibel og har god evne til relasjonsbygging.

Stillingens hovedoppgaver:

  • Sikre at brukerne får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende vedtak og lovverk
  • Iverksette og gjennomføre tiltak
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra avdelingsleder
  • Primærkontaktansvar

Kvalifikasjoner:

  • Helsefagarbeider
  • Erfaring med psykiske og mentale funksjonshemminger vil være en fordel
  • Faglig engasjement og ønsker om å bidra med kunnskaper
  • Ha god norsk skriftlig og muntlig formidlingsevne

Følgende vektlegges:

  • Personlig egnethet for stillingen
  • Positiv, empatisk og respektfull
  • Høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon
  • God evne til å drive målrettet miljøarbeid i møte med ulike brukergrupper
  • Evne til å foreta faglige vurderinger, gjennomføring av disse og å utvise godt skjønn
  • Liker utfordringer
  • Gode samarbeidsevner
  • Lærevillig
  • Selvstendig og strukturert

Vi tilbye:

  • Spennende  arbeidsoppgaver og et godt arbeidsmiljø
  • En arbeidsplass i utvikling -med godt klima for faglig drøfting
  • Faglig veiledning
  • Lønn etter tariff

Generelle betingelser:

  • Pliktig medlemskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2 %
  • Godkjent politiattest må fremlegges før tiltredelse

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Søknad sendes elektronisk.

Åpenhet - Tillit - Respekt - Redelighet

 

  • Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1798, AREMARK
    AREMARK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5190983
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune
  • Oppdatert 13.05.2023