Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
22.09.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4313, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6375409Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Helsefagarbeider på natt
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du faglig engasjert og ønsker du å gjøre en forskjell for de som bor i sykehjem? Da kan du være den rette for oss!
Vi har nå et ledig vikariat på 62% som nattevakt på Lura boas.
Enhet for sykehjem består av 9 sykehjem som gir heldøgnstjenester i institusjon innen somatikk, demens, rehabilitering, avlastning og lindring. Pasienter i sykehjem har komplekse og sammensatte lidelser som krever høy standard. Det gjenspeiles også i visjonen vår; «Med blikk for omsorg og kompetanse».
Lura boas er et sykehjem for personer med demens eller en kognitiv svikt. Hos oss har vi fire avdelinger. Det er totalt fem nattevakter som er på jobb på natt, da tre av avdelingene har én nattevakt, og en avdeling har to nattevakter. Dette er fordi vi har en halv avdeling som er skjermet demens. Stillingen som lyses ut har en stor del av sine vakter ved denne avdelingen, som vil bety at du ofte vil arbeide sammen med andre. Du vil oppleve et godt samarbeid på tvers av avdelingene.
Det er en ren nattevakts-stilling, med arbeid hver 3. helg.
Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gir høy faglighet og godt samarbeid. Vi har fokus på etiske og faglige refleksjoner i møte med utfordringer som kan oppstå i arbeidshverdagen. Dette skaper trygghet, trivsel og godt samarbeid.
Alle sykehjem i Sandnes jobber etter Kompetanseteam modellen hvor målet er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte. Et Kompetanseteam består av ett Høyskoleteam og flere Fagteam.
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som helsefagarbeider
- Krav om norskferdigheter tilsvarende nivå B2
- Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst, pliktoppfyllende, selvstendig og evne til å ta beslutninger
- Faglig engasjert og oppdatert
- Liker utfordringer og er løsningsorientert
- Opptatt av tilstedeværelse og stabilitet
- Jobber strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
- Sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på arbeidsmiljø og samarbeid
- Tilrettelegging for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
- Lønn etter gjeldende avtaleverk, ekstra tillegg for turnusarbeid
- Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger Hjem-jobb-hjem avtale
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
22.09.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4313, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6375409Se her for andre jobber fra Sandnes kommune