• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    27.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1352, KOLSÅS
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3070326
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 12.08.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Helsefagarbeider i turnus

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Gabbroveien bolig er et bofellesskap der det skal bo 12 unge og unike personer med utviklingshemming. I tett samarbeid med de pårørende ønsker vi å bidra med å skape en smidig overgang fra hjem til bolig. Videre ønsker vi at de unge brukerne skal få en best mulig opplevelse når de flytter for første gang i egen bolig. Hovedtyngden av beboerne er gutter som vil profitere på mannlige rollemodeller, vi ser gjerne at også menn søker seg til stillingene.

Alle ansatte vil tiltre stillingen en stund før innflytting. I den perioden skal vi jobbe aktivt med å lage en god kultur som både brukerne og ansatte vil ha glede av. Det blir laget en kurspakke som skal være med på å legge grunnlaget og gi de ansatte lik forståelse av ulike temaer.  

Alternativ turnus med langvakter (12,5 timer) i helgene hver 3. eller hver 2. helg. Stillingene varierer fra 30% til 47%.

Arbeidsoppgaver
  • Medansvar for å yte gode tjenester som fremmer beboers mestring og livskvalitet
  • Være med på å utarbeide nødvendige prosedyrer og rutiner i henhold til enkeltvedtak
  • Gjennomføre tiltak og prosedyrer i henhold til enkeltvedtak og tiltaksjournal
  • Medansvar for at dokumentasjon i journalsystem er oppdatert og oppfyller krav til dokumentasjon
  • Bidra til utviklingen av et godt arbeidsmiljø  
Kvalifikasjoner
  • Autorisert helsefagarbeider, HPR-nr registreres i søknaden
  • Stillingen kan også passe for studenter sosial/helsefag
  • Erfaring med mennesker med utviklingshemming og autisme
  • Erfaring og interesse for utfordrende atferd
  • Gode IKT-kunnskaper og dokumentasjonsferdigheter
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 skriftlig og muntlig. Dokumentasjon legges ved i søknaden 
  • Førerkort klasse B er en fordel 
Personlige egenskaper
  • Være en god kommunikator og samarbeide godt i team
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Være kreativ, løsningsorientert og tenke helhetlig
  • Ha pågangsmot
  • Ha engasjement for målgruppen
  • Ha gode faglige og etiske holdninger 
Vi tilbyr
  • God opplæring, introduksjonsuke for nyansatte med diverse relevante kurs
  • Spennende utfordringer - der fag og etikk står i fokus
  • Helt nye og topp moderne lokaler og utstyr
  • Treningstilbud og kulturtilbud
  • Lønn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
  • Kompetanseutviklingsstipend ved stilling over 40%
  • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland 

Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse.
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    27.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1352, KOLSÅS
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3070326
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 12.08.2020