• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    17.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4054976
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 26.08.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Helsefagarbeider/hjelpepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du klar over hvor mange spennende HELSEFAG-oppgaver som utføres i omsorgsbolig? Vil  du å være en del av oss? Her har du mulighet!

Er du engasjert og opplever digitale og teknologiske arbeidsverktøy som spennende?
Da kan det være akkurat deg vi leter etter.

Vi har to spennende stillinger som helsefagarbeider/hjelpepleier i vårt lag. Vi søker etter to helsefagarbeidere i 100 % faste stillinger i todelt turnus. Vi ønsker et
kompetanseløft for helsefagarbeidere som kan utføre mye spennende oppgaver i fremtiden. Det er kanskje noe for deg?

Er du engasjert og brenner for faget? Liker du å jobbe selvstendig og samtidig ha gode kollegaer rundt deg? 
DA ER VI NOE FOR DEG! VI TRENGER DIN KUNNSKAP OG DITT PÅGANGSMOT! Vi leter etter deg som er en faglig pådriver, vil jobbe fremtidsrettet, tar og vil ta ansvar for faget og det sosiale arbeidsmiljøet.

Snarlig tiltredelse.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for god pleie og godt stell, samt observasjon, tiltak og oppfølging av pasienter
  • Bidra til å sikre forsvarlige pleie- og omsorgstjenester og at oppgaver utføres i tråd med kvalitetskrav og lovverk
  • Medansvarlig for legemiddelhåndtering
  • Medansvarlig for at nødvendige prosedyrer og rutiner er utarbeidet
  • Bidra til godt arbeidsmiljø i avdelingen
  • Miljøterapi er en viktig del av hverdagen i avdelingen 
  • Dokumentasjon 

Kvalifikasjoner:

  • Utdannet helsefagarbeider med norsk autorisasjon. HPR-nummer registreres i CV
  • Må være fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Ha kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
  • Det stilles krav til bestått Norskprøve B2 for søkere som er fra land utenfor Skandinavia

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • er god til å kommunisere
  • er en lagspiller 
  • tar initiativ
  • har pågangsmot
  • har evne til planlegging og gjennomføring
  • er innovativ
  • har stor arbeidskapasitet
  • yter god service
  • bidrar aktivt til et sosialt miljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt 

 

Vi tilbyr:

  • Vi er engasjerte og fleksible med korte beslutningslinjer, og gjennom trygghet, pålitelighet og glimt i øyet skaper vi et godt miljø for mennesker 
  • Hos oss får du kollegaer som vil du skal trives, en jobb du kan føle deg trygg i
  • Individuelt tilpasset opplæringsplan
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning

    Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    17.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4054976
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 26.08.2021