• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2022
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4326938
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Helsefagarbeider/fagarbeider Vardnesveien boenhet

Senja kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

 

 

 

Vardnesveien boenhet er en liten boenhet lokalisert på Senja, nærmere bestemt Gibostad, ca. 25 minutters kjøring fra Finnsnes by. Enheten har 9,5 årsverk og gir hjemmetjenester i form av praktisk bistand og opplæring og hjemmesykepleie til mennesker med utviklingshemming. 

Vardneveien boenhet har ledig fast 65% stilling for helsefagarbeider/fagarbeider.  Stillingen er i to-delt turnus med jobb hver 3 helg.

 

Om stillingen:

Det er ønskelig med ferdigheter innen praktisk planarbeid og digital kompetanse.

Det er en fordel med relevant erfaring fra miljøarbeid, da spesielt erfaring med utviklingshemming. Erfaring i forhold til kapittel 9. tvang og makt foretrekkes. Det kreves alminnelig god helse da arbeid med brukere med særlige behov kan være psykisk og psykisk krevende.

 

Personlige egenskaper:

Du må like å jobbe med mennesker, og personlig egnethet vil bli vektlagt, spesielt relasjonskompetanse, kommunikasjons- og samarbeidsevner.

 

 

Arbeidsoppgaver:

 

Målrettet faglig og miljøterapeutisk arbeid opp mot beboere. Systematisk arbeid med handlingsplaner i tråd med beboers vedtak. Praktisk tilrettelegging for beboers hverdag. Samarbeid med pårørende, sosialt nettverk, habilitering, fastlege og andre relevante instanser. Rapportering i kommunens dokumentasjonsverktøy Profil og annen skriftlig dokumentasjon og møtevirksomhet.

 

Vi tilbyr

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø hvor vi legger vekt på fag- og teamsamarbeid
  • Faglige utfordringer i et spennende fagområde
  • Stort fokus på brukermedvirkning
  • Fokus på kompetanseutvikling og velferdsteknologi
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP
  • Lønn etter gjeldende tariff.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Det kreves autorisasjon/fagbrev
  • Erfaring fra arbeid med psykisk utviklingshemmede er et krav.
  • Erfaring fra bruk av IKT-systemer/fagsystemer Profil.
  • Søker bør ha generelt gode datakunnskaper.
  • Førerkort klasse B

 

Personlig egnethet vil bli vektlagt, herunder bl.a kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevne.

 

Aktuelle søkere vil bi innkalt til intervju og personlig egnethet vil inngå i vurderingen.

 

 

Før tiltredelse må politiattest av ny dato forevises. (Skal ikke vedlegges søknaden.) Søkere må benytte elektronisk søknadsskjema. Vi oppfordrer kvalifiserte til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemning eller kulturell bakgrunn. 

 

For alle stillinger gjelder de regler som går fram av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort, selv om søkeren ber om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges fram i forbindelse med intervju. Dette gjelder også for interne søkere.


For spørsmål ta kontakt med avdelingsleder Veronika Johnsen på tlf nr. 47452551 eller e-post: veronika.richardsen.johnsen@senja.kommune.no

 
  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2022
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4326938
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune