• Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3375483
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 14.01.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjøvik kommune

Helsefagarbeider 70,10 % fast st. ved Haugtun oms.senter - avd. 2AB

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidsstedet:

Haugtun omsorgssenter er et moderne omsorgssenter med 4 sykehjemsavdelinger, omsorgsboliger og baser for hemmebaserte tjenester. Det er tilknyttet kafé/ kantine.Sykehjemmet består av 4 avdelinger med til sammen 61 plasser. Haugtun avdeling 2 AB er en sykehjemsavdeling med 13 plasser som tilbyr tjenester til personer med demens, primært korttidsplasser/ avlastning til hjemmeboende. Det er ønske om at avdelingen på sikt skal utvikle tjenester med stor grad av fleksibilitet og kunne tilby skreddersydde løsninger ut fra individuelle behov hos brukere og pårørende.

Stillingskode: 7076/4094

Turnus med for tiden arbeid hver 3 helg.

Arbeidsoppgaver:
  • Daglig omsorg for pasienter - herunder samarbeid med brukeren, pårørende og evt. verge 
  • Daglige gjøremål i avdelingen
  • Bidra til kvalitetssikring av tjenesten
  • Dokumentasjon i henhold til gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer
  • Ansvar for egenutvikling og nytenkning innen faget og i arbeidet
  • Bidra til et inkluderende, godt arbeidsmiljø
Kvalifikasjoner:
  • Autorisasjon som helsefagarbeider eller tilsvarende
  • Videreutdanning innen demens/geriatri er ønskelig
  • Erfaring og interesse for å arbeide med personer med demens
  • Kunne jobbe selvstendig og i samarbeid med andre
  • Kunne håndtere stress og ha høy arbeidskapasitet
  • Empati og god omsorgsevne
  • Motivasjon for å bidra positivt i et arbeidsmiljø, faglig og sosialt
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
  • Evne til å jobbe strukturert og effektivt, god ordenssans
  • Gode holdninger til arbeidslivet
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt i stor grad
  • Krav om godkjent politiattest
Vi kan tilby:
  • Spennende, interessante og varierte arbeidsoppgaver i et godt tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Godt faglig miljø, muligheter for faglig påfyll og internundervisning
  • Nødvendig opplæring i fagsystemer
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Bedriftsidrettslag
Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no. Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

 

  • Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3375483
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 14.01.2021