• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    27.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5844447
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 14.08.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Helsefagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Rovik bo- og aktivitetssenter er et koselig sykehjem midt i Åsveien på Sandnes beste østkant. Vi har gode bussforbindelser og gratis parkering. Her er vi opptatt av å leve hele livet og gjøre meningsfulle aktiviteter.  Vår visjon er: Med blikk for omsorg og kompetanse!

Vi innførte kompetanseteammodellen for ca 1 år siden. I kompetanseteammodellen ivaretar helsefagarbeiderne den daglige driften i avdelingene, og får dermed et større faglig ansvar. Fagarbeidernes kompetanse blir satt i fokus. De får ansvar som primærkontakter og får opplæring og veiledning ift dette. Kompetanseteammodellen bidrar dermed til et sterkt fagmiljø og sikrer rett kompetanse til rett tid. 

Vi er også godt i gang med prosjektet KlinObs kommune, som er en trinnvis kompetansemodell for å øke klinisk observasjonskompetanse blant helsepersonell i kommunale helse og omsorgstjenester. Hos oss vil du få mulighet til faglig utvikling og opparbeide deg god kompetanse om den geriatriske pasienten sammen med andre dyktige medarbeidere.

Vi har for tiden ledig 3 50% stillinger D/A på Grønn avdeling, men andre stillinger på huset kan også være aktuelle ved interne søkere. 

Rovik bo og aktivitetssenter består av:
Blå avdeling - skjermet enhet med 17 plasser
Rød avdeling - Somatisk enhet med 21 plasser, hvor to av plassene er for korttidsbruk
Grønn avdeling - enhet for personer med demens med 18 plasser, hvorav en er til rullerende/korttid
Bokollektiv for eldre med begynnende demens sykdom, totalt 14 plasser

Vi ønsker deg velkommen som søker hos oss!

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev som helsefagarbeider
  • Bestått urs i legemiddelhåndtering
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B1
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Ha god innsikt, trygghet og engasjement for helsefagarbeiderfaget.
  • Evne til fleksibilitet og samarbeid.
  • Ansvarsbevisst og evne til å jobbe selvstendig.
  • Positiv og løsningsorientert innstilling.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Turnusarbeid med dag/aften og hver 3. helg
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    27.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5844447
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 14.08.2024