• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5025113
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 21.02.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Helsefagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Åse bo- og aktivitetssenter ligger mellom Ganddal og Sandved.  Senteret er det største sykehjemmet i Sandnes kommune med tre somatiske avdelinger, to avdelinger for personer med demenssykdom og en lindrende avdeling. I tillegg er det et bofellesskap for helsesvake eldre knyttet til sykehjemmet. I samarbeid med pårørende og frivillige  ønsker vi at "Leve hele livet" skal være sentralt i hverdagen til våre pasienter. 

I avdeling for personer med demens søker vi etter helsefagarbeidere. Avdelingen har 13 plasser der de fleste beboerne har demens sykdom. Bofellesskap for helsesvake eldre er knyttet til denne avdelingen. Bofellesskapet består av 6 leiligheter og det er samme personalgruppe som ivaretar begge enhetene. Vi har et robust fagmiljø med godt tverrfaglig samarbeid med ulike yrkesgrupper. Ingen dager er like og man utfordres og lærer noe nytt daglig. Krevende og travle dager blir møtt med rom for faglige og etiske refleksjoner. Vi har dyktige kollegaer med erfaring innen ulike områder innen helse, som gjenspeiler seg i et godt samarbeid og sosialt samhold.  Sykehjemmet har lege i 100 % stilling.

Arbeidsoppgaver:

Hos oss har du, sammen med leder, sykepleiere, vernepleiere, lege og andre fagarbeidere et faglig ansvar i avdelingen. Dette innebærer ansvar for faglige oppgaver, observasjon, planlegging og gjennomføring av tiltak for oppfølging av pasienter. Vi er opptatt av å gi helhetlig pleie og omsorg til våre pasienter. Som helsefagarbeider har du også en viktig rolle i avdelingen ved å gi faglig veiledning spesielt til elever og assistenter og bidra til tverrfaglig samarbeid. Vi har stort fokus på pårørendearbeid og personsentrert omsorg og vi bruker VIPS-modellen i det daglige arbeidet. Alle fagpersoner i avdelingen har startet opplæring i KlinObsKommune modellen. Modellen er basert på kunnskap og erfaringer fra kommunehelsetjenesten innen fagområdet klinisk observasjonskompetanse.

Kvalifikasjoner:

Autorisasjon som helsefagarbeider.
Ønskelig med videreutdanning innen demens/psykiatri og/ellers erfaring i arbeid med personer med kognitiv svikt.
Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig, minimum tilsvarende nivå B2.
Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil.
Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse. Det kreves at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

Ansvarsbevisst, selvstendig og evne til å ta beslutninger basert på faglig kompetanse.
Evner til planlegging og delegering.
Liker utfordringer, er faglig engasjert, løsningsorientert og beslutningsdyktig.
Fleksibel og serviceinnstilt med god evne til samarbeid og kommunikasjon.
Jobber effektivt, strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Liker å jobbe med pasienter med kognitiv svikt og utfordrende atferd.
Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Vi legger til rette for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på godt samarbeid
  • Todelt turnus med arbeid hver 3. helg
  • Stillingsstørrelse kan diskuteres
  • Lønn p.t. kr 389 000 til 460 300  i 1/1 stilling ut fra en ansiennitetsberegning. Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn


 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5025113
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 21.02.2023