Detaljer

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    01.12.2020
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3239976
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Helsefagarbeider

Hjemmetjenesten i Senja Kommune gir hjemmebaserte pleie- og omsorgstjenester til hjemmeboende innbyggere i Senja som har behov for hjelp til å mestre hverdagen, og mulighet til å være lengst mulig i eget hjem. Det er fokus på at brukere opplever kvalitet på tjenester innen pleie og omsorg

 
*Hjemmetjenesten Finnsnes har ledig 80% fast stilling for helsefagarbeider. Stillingen er i 2 -delt turnus med jobb hver 3. helg.

*Hjemmetjenesten Sentrum,Vangsvik,Finnsnes Bo- og aktivitetssenter og Gibostad har behov for tilkallingsvikarer.

Arbeidsoppgaver:

I den daglige omsorgen for våre pasienter ønsker vi å skape et miljø der pasients trivsel og trygghet er i fokus. Vi planlegger aktiviteter ut fra tanken om å ta vare på pasientens ressurser og personlige ønsker, og gi hjelp der pasientens ressurser ikke strekker til. Vi har også fokus på å ivareta og inkludere pårørende i miljøet rundt pasienten. Det gjøres i form av faglig ansvar, pleie og omsorg til mennesker med ulike behov.

 

Kvalifikasjoner:

*Fagbrev helsefagarbeider med norsk autoriasjon er ønskelig, men ikke et krav.

*Erfaring fra arbeid i hjemmetjenesten er å foretrekke

*Krav til førerkort kl B i 1 år

*Gode skriftlige og muntlige formidlings- og kommunikasjonsevner på norsk

*Gode datakunnskaper

* Det åpnes for at  elever/studenter under relevant utdanning kan søke om komme i betraktning

 

Personlige egenskaper:

Senja Kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.

*Interesse for å oppdatere eget fag

*Gode samarbeidsevner

*Evne til helhetstenking og se muligheter innenfor gitte rammer

*Du bidrar til et godt arbeidsmiljø

*Du er løsnings- beslutnings og resultatorientert

*Vilje og evne til nytenking

*Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi kan tilby:

*En spennende arbeidsplass med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver

*Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetanse og dyktige medarbeidere

*En kommune i stor utvikling og endring

*Gode pensjonsordninger i KLP

*Fokus på brukermedvirkning

*Gode pensjonsordninger i KLP

 

 

 

 

For stillingen gjelder:

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns-og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtale.

Det kreves politiattest ved tilsettinger.

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkere blir offentliggjort, selv om søkere har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

 

Søkes via kommunens hjemmeside eller esycruit.no. Søknad via e-post eller post godtas ikke. Kopi av attester og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiene blir ikke returnert.