• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    16.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5089218
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Helsefagarbeider - 100% fast stilling ved Ladegården sykehjem

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Autorisert Helsefagarbeider 100 % fast stilling ved post 2 

Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Bergen

Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon og Bergen sentrum.   

Hos oss møter du engasjerte og dyktige medarbeidere. 

Vi søker deg som deler vår visjon om å gi våre beboere en trygg og aktiv omsorg med fokus på god livskvalitet. Du vil få en unik mulighet til å være med å påvirke og videreutvikle et av byens beste sykehjem. 

Stillingen inngår i en årsturnusplan  med langvakter i helg. 

For tiltredelse i stillingen er det krav om politiattest i henhold til lovverk.

Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 104 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper.  Post 1 er inndelt i tre grupper med 10 beboere i hver gruppe, avdelingen er spesielt tilrettelagt for beboere med demens.  Postene 2,3,4 og 5 er delt inn i to grupper. Post 2 er en langtidsavdeling med 23 plasser, og postene 3, 4 og 5 er langtidsavdelinger med 17 plasser.    

Kvalifikasjoner:

  • Stillingen krever norsk autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier/omsorgsarbeider
  • Det vil være en fordel med relevant erfaring og interesse innen fagfeltet eldreomsorg og demens
  • Utdanning fra utlandet – godkjenning av NOKUT
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B1 test i norsk
  • Du må kunne beherske de vanligste dataverktøy.

Personlige egenskaper:

  • Vi søker deg som er positiv, fleksibel og løsningsorientert.
  • Du har gode samarbeidsevner, og også evne til å arbeide selvstendig.
  • Du må være interessert og engasjert i pleie og behandling av eldre mennesker, også de med kognitiv svikt.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø, god kommunikasjon og har god arbeidsmoral.
  • Du er en god rollemodell og veileder for personer i ulike opplæringsløp.

Vi tilbyr:

  • Lønn ifølge tariff
  • En interessant og utfordrende jobb blant faglig dyktige kolleger
  • Opplæring og faglig veiledning
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    16.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5089218
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 27.03.2023