Detaljer

  • Bedrift
    Tønsberg kommune
  • Søknadsfrist
    15.12.2019
  • Sted:
    Temsengen
  • Stillingstype:
    Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    Vestfold
  • Arbeidssted:
    Temsengen
  • Land:
    NORGE
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2269664
  • Se her for andre jobber fra Tønsberg kommune

Helsefagarbeider 100 %

Virksomhet psykisk helse og miljøarbeid i Tønsberg kommune tilbyr tjenester til mennesker med ulike funksjonshemminger, BPA og privat avlasting, i tillegg til rus, psykiatri og ambulerende tjenester.

Ved avdeling Temsengen har vi ledig 100 % fast stilling som helsefagarbeider. Stillingen er 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.

Avdeling Temsengen består av 10 selvstendige boenheter og selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid. Vi jobber hele tiden med å finne mulige løsninger for at våre tjenestemottakere skal ha en meningsfull hverdag. 

Vi er en flott personalgruppe i et godt arbeidsmiljø. Hvis du trives med utfordringer, evner å skape gode relasjoner til tjenestemottakerne, pårørende, verger, kollegaer og kan bevare roen og fokusere på løsninger i gitte situasjoner, da er du kanskje den vi ønsker å ha med på laget.

Tønsberg kommune er pilot i pasientsikkerhetsprogrammet. Boligen har implementert elementer av programmet i sin drift.

 Hovedarbeidsoppgaver

  • Oppfølging av tjenestemottakers fysiske, psykiske- og sosiale helse gjennom målrettet miljøarbeid
  • Oppgaver knyttet til legemiddelhåndtering og helseoppfølging
  • Følge vedtatte prosedyrer og rutiner
  • Praktiske oppgaver på tjenestestedet
  • Direkte tjensteteyting til tjenestemottaker i henhold til planer og vedtak
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Bidra til å utvikle tjenestene og sikre kvalitet
  • Oppgaver delegert av leder

Kvalifikasjonskrav

  • Utdanning som helsefagarbeider
  • Digitale ferdigheter 
  • Språk-krav tilsvarende B2
  • Gyldig politiattest må leveres før oppstart

Ønskede kvalifikasjoner

  • Førerkort kl B
  • Kunnskap om og erfaring med målrettet miljøarbeid
  • Erfaring med brukergruppen
  • Videreutdanning i psykisk helse

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Løsningsorientert
  • Utøve et godt medarbeiderskap 
  • Fleksibel, initiativrik, ansvarsfull og selvstendig, som evner å gi god omsorg
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Endringsvillighet

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende tariffavtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Hyggelige medarbeidere i et trivelig arbeidsmiljø
  • Faglige og personlige utviklingsmuligheter