• Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    22.05.2022
  • Stillingstype:
    Skift/turnus
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4591955
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 30.04.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Alver kommune

Helsefagarbeidar - 100 % fast stilling, avdeling 1

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillinga

Vi har ledig ein ledig 100 % stilling som helsefagarbeidar på Knarvik sjukeheim avdeling 1. Stillinga inneber arbeid i todelt turnus på dag og kveld, og kvar tredje helg.

Knarvik sjukeheim, avdeling 1

Knarvik Sjukeheim er ein av fire sjukeheimar i Alver kommune. Hos oss finn du tre avdelingar med langtidsplassar, plassar for demens, korttidsplassar, rehabiliteringsplassar og avlastningsplassar. Vi har eige kjøkken, og ligg sentralt til i Knarvik. På avdeling 1 har vi 29 langtidsplassar, kor nokre plassar er tilrettelagt for personar med demens. Vi arbeider systematisk for å utvikle tenestene våre, eksempelvis med etiske refleksjonar og risikotavle. 

Arbeidsoppgåver

Som helsefagarbeidar på avdeling ein, blir du ein viktig del av eit stødig arbeidslag, men god faglig dekning av sjukepleiarar og helsefagarbeidarar. Du gjev omsorgsfull og fagleg forsvarleg pleie til bebuarane ved sjukeheimen.

Kompetansekrav

  • Autorisasjon som helsefagarbeidar
  • Gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg

2-års lærlingar kan vurderast til stillinga, med atterhald om bestått fagprøve sumaren 2022.

Kven er du?

Me søkjer ein helsefagarbeidar med eit genuint engasjement for eldreomsorg, og som vil væra med på å utvikle sjukeheimstenesta til det beste for pasientar og kolleger. Du er ein sjølvstendig medarbeidar, som samarbeidar godt med andre. Du er samvittighetsfull i din utøvelse av yrket. Vi ønsker oss fleire mannlege kolleger, og menn oppfordrast til å søke. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • Lønn- og tilsetjingsvilkår i samsvar med lov-og avtaleverk
  • Trivelege og engasjerte kolleger i eit godt arbeidsmiljø
  • Eit velfungerande trepartssamarbeid
  • opplæring i tett oppfølging frå erfaren kollega/mentor

Politiattest

I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede. 

Slik søker du

Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00.

 

 

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    22.05.2022
  • Stillingstype:
    Skift/turnus
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4591955
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 30.04.2022