Detaljer

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    30.11.2020
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3245727
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helsefagarbeider

 

 

Finnsnes sykehjem er et somatisk sykehjem med 80 plasser fordelt på tre avdelinger. Det gis tilbud til pasienter som har et døgnkontinuerlig tilsyn- og pleiebehov. Sykehjemmets tre avdelinger har ulike pasientgrupper, plan 2 har skjermet og somatisk plass. plan 3 har somatiske plasser, avlasting og plasser for pasienter med et økt pleie og omsorgsbehov. Plan 4 har somatiske sykehjemsplasser.  Sykehjemmet har personal bestående av sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Og samarbeider med fysioterapeut, psykisk helsetjeneste og legetjenesten. 

Ledig stillinger

  • Plan 2:
    • 42% dag/aften med jobb hver 3. helg.
    • 58% dag/aften med jobb hver 3 helg.

Arbeidsoppgaver

  • Daglig pleie og omsorg for våre pasienter, der en bidrar til å skape et miljø med trivsel og trygghet i fokus.
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter ut fra tanken om å ta vare på pasientens ressurser og personlig ønsker.
  • Inkludere og ivareta pårørende.

Kvalifikasjonskrav

  • Oppfordrer sykepleierstudenter og helsefagarbeider elever til å søke.
  • Krav til å beherske norsk språk både skriftlig og muntlig, samt benytte digitale verktøy
  • Ønskelig med erfaring fra pleie og omsorg.

 

Personlige egenskaper

  • Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
  • Vilje og evne til nytenkning 
  • Interesse for å oppdatere seg innen eget fag
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsnings - beslutnings og resultatorientert
  • Gode evner til å jobbe med syke eldre i en tverrfaglig setting og et tverrfaglig miljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt. Herunder faglighet, kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner og selvstendighet.

 

 

 

Vi kan tilby

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde i stadig endring.
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

For stillingene gjelder

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

 

Det kreves politiattest ved alle tilsetninger.

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

 

For opplysninger om stillingene, ta kontakt med:

Virksomhetsleder Lisa Mari Estensen, tlf. 41556318. Mail: lisa.mari.estensen@senja.kommune.no

eller avdelingsleder:

Plan 2: Sonja Brattli, tlf. 97011447. Mail: sonja.rose.brattli@senja.kommune.no

Plan 3: Kathrine Folke-Olsen, tlf. 47465341. Mail: Kathrine.folke.olsen@senja.kommune.no