• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    26.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4870342
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Heien bofellesskap søker helsefagarbeider i 100% fast stilling 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester Bergenhus og Årstad er en bydelsomfattende enhet med  ca 360 årsverk fordelt på 27 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem. I vår enhet har vi mange flinke ansatte og vi leter nå etter deg som har engasjement, godt humør og lyst til å bidra til vårt fellesskap. Med fokus på et godt arbeidsmiljø, myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere, jobber vi for at den enkelte tjenestemottaker trives og opplever selvbestemmelse, mestring og utvikling. 

Heien bofellesskap er et lite bofellesskap med fire beboere  som ligger vakkert til i et eldre pent bygg i Ytre Sandviken. Det er gode bussforbindelser og mulighet for parkering i nærheten. Vi er en personalgruppe på ca 10 årsverk, med bred kompetanse og godt samhold.  Vi søker deg med kan bidra positivt til vårt gode arbeidsmiljø og som brenner for å gi gode tjenester til vår brukergruppe
Personalgruppen består av en flott gjeng med engasjerte, faglig dyktige ansatte som også representerer et tverrfaglig mangfold. 
Vi har nå ledig en stilling på 100 %  som helsefagarbeider. 

Arbeidsoppgaver:

  • Du vil få faglige utfordringer, både innenfor tradisjonelt miljøarbeid, psykiatri og somatikk
  • Oppfølging av vedtak etter Helse og omsorgstjenestelovens kap. 9 og Pasient og brukerrettighetslovens kap. 4A.
  • Oppfølging og implementering av interne rutiner og retningslinjer
  • Primær/sekundærkontakt oppgaver
  • Legemiddelhåndtering etter delegert fullmakt og gjeldende retningslinjer samt elektronisk rapportering
  • Må tilegne seg kunnskap innen fagområdet og holde seg oppdatert på fag, lov- og avtaleverk
  • Bidra til at ressursene innen etatens tjenester benyttes på en fleksibel og effektiv måte.
  • Bidra til å fremme et godt faglig innhold i tjenesten og arbeide målbevisst for å nå oppsatte mål.
  • Bidra til å fremme et godt arbeidsmiljø og omdømme ved å gi god service til pårørende, tjenestemottakere og medarbeidere.
  • Veiledning av kollegaer, samarbeidspartnere og lærlinger.
  • Bidra til daglig drift av praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder
  • Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne aktører.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert helsefagarbeider
  • Ønskelig med erfaring fra brukergruppen
  • Ha god skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • Gode samarbeid- og kommunikasjonsevner 
  • Må kunne tilegne seg god forståelse og kunnskap om dataverktøy i forbindelse med rapportering, avvikshåndtering, legemiddelhåndtering og handlingsplaner
  • Må ha god forståelse og kunnskap om Helse og omsorgstjenesteloven kap. 9 og Pasient og brukerrettighetslovens kap. 4A.
  • Personlig egnethet og interesse for tjenesten
  • Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse 
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Personer utenfor Skandinavia må dokumentere språkferdigheter på B2-nivå i norsk skriftlig og muntlig igjennom bestått B2 prøve i norsk

Personlige egenskaper:

  •  Åpen, lojal, pålitelig og fleksibel 
  •  Faglig engasjement som brukes aktivt i bofellesskapet
  •  Ha høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon.
  •  Løsningsorientert, strukturert, fleksibel og tydelig
  •  Bidra til et positivt arbeidsmiljø
  •  Være utviklingsorientert og opptatt av god tjenestekvalitet.
  •  Ha en åpen og inkluderende væremåte, være samarbeidsvillig og lærevillig

Vi tilbyr:

  •  Lønn etter gjeldende tariff
  •  God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
  •  Spennende og meningsfylte oppgaver
  •  Rause kollegaer og mulighet for faglig vekst og utvikling
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    26.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4870342
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune