• Company
    SelectionPartner
  • Application deadline
    03.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Bemanning og rekruttering
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4611, KRISTIANSAND S
    KRISTIANSAND
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5972901
  • Look here for other jobs from SelectionPartner
Vacancy

SelectionPartner

Head of Customer Success | Unifon

Bemanning og rekruttering

Nyopprettet lederrolle med ansvar for å skape kundereiser i nasjonal toppklasse

Til å lede Unifon sitt Customer Success Team, søker vi en fremoverlent og kundesentrisk leder. Du er handlekraftig, nytenkende og viser ekte engasjement for å skape kundeopplevelser utenom det vanlige. Rollen får ansvaret for å etablere teamet, sikre kundelojalitet og vil være en av selskapets viktigste premissgivere for vår kundereise.

Unifon er markedets største utfordrer til Telenor og Telia på mobiltelefoni til bedrifter i Norge, og vi vokser med stor fart. Vi har i dag 160.000 mobilkunder og 25.000 fornøyde bedrifter, som gode ambassadører for Unifon. Vi er i sterk vekst, har god lønnsomhet, solide eiere og har en forventet omsetning på 730 millioner i 2024. Selskapets hovedkontor er i Kristiansand.

I Unifon vil du oppleve en dynamisk hverdag med mange utviklingsmuligheter. Vi håper at du blir med på vår vekstreise, der du kan sette fart på din karriere i en av de mest spennende bransjene i norsk næringsliv.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning og noe ledererfaring kan være en fordel
  • Bakgrunn fra kundeservice / kundeforvaltning eller lignende roller
  • Bakgrunn fra bank/finans/forsikring, strøm, telecom eller tilsvarende bransjer med sterkt fokus på kundeopplevelse 
  • God kjennskap til CRM-system og relevante analyseverktøy (Excel, PowerBI eller lignende)

Personlige egenskaper:

Vi ser etter en kandidat som er:

  • Brennende opptatt av å forenkle, tenke kundereise og jakte forbedringer til det beste for våre kunder 
  • Omgjengelig med fokus på samhandling og felles måloppnåelse 
  • Fremoverlent, nytenkende og handlekraftig som trives med å påvirke eget jobbinnhold 
  • Analytisk med evne til å jobbe strukturert og fatte datadrevne beslutninger
  • Uredd når det kommer til å utfordre det etablerte, teste ideer og skape grunnlag for forbedringstiltak

Vi tilbyr:

  • Unifon er Norges ledende utfordrer innen mobiltelefoni for bedrifter
  • Selskapet er i sterk vekst og du får muligheten til å være med på vår vekstreise
  • Bygge ditt eget team og lede et viktig og nyetablert satsningsområde
  • Rollen tar del i ledergruppen for kundetjenester, og vil jobbe tett på lokal toppledelse
  • Vi har et sjeldent godt arbeidsmiljø og strekker oss langt for våre ansattes trivsel

Kontakt | Personvern | Tips

  • Kontakt gjerne Stefan Jensen eller Frank Amundlien i SelectionPartner for en hyggelig og konfidensiell prat om muligheter og utfordringer i akkurat denne stillingen
  • Vi tar godt vare på din informasjon - se informasjon om personvern
  • Kjenner du en aktuell kandidat, så send oss gjerne ditt fortroligetips

Enkel søknad
Søk stillingen via egen knapp eller brukervennlig og enkel metode
https://selectionpartner.no/cv-mail

 

  • Company
    SelectionPartner
  • Application deadline
    03.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Bemanning og rekruttering
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4611, KRISTIANSAND S
    KRISTIANSAND
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5972901
  • Look here for other jobs from SelectionPartner