Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
25.05.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
3794084Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 04.05.2021
 
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Har du ambisjoner om å sette spor etter deg?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du litt mer opptatt av sykepleierfaget enn andre, er det verdt å bruke noen ekstra minutter på å vurdere en jobb hos oss i Bærum kommune. Her får du brukt bredden av din fagkunnskap og dessuten fulgt pasientene og deres pårørende i en krevende periode. 
Vi har som mål å styrke den faglige kompetansen i kommunen gjennom spissing av fagmiljøer. Vi er dessuten opptatt av å legge til rette for faglig oppdatering. Vi arrangerer faglunsjer, har lokale, sentrale og eksterne kurs og i tillegg har vi et kompetanseutviklingsstipend som flere av våre medarbeidere har nytt godt av.   
Hospice betyr hvilested. Hovedoppgaven er å lindre smerter og andre plager, og å gi pasient og pårørende støtte til å håndtere psykiske, sosiale og eksistensielle/åndelige behov. Vi ønsker å tilrettelegge for best mulig livskvalitet for pasienten og pårørende. Hospice Stabekk har ansatte med høy kompetanse, lege, sykepleiere, spesialsykepleiere og hjelpepleiere. I tillegg vil annet fagpersonell bli engasjert etter behov. 
Hospice Stabekk er et pleie- og omsorgstilbud til alvorlig syke, i hovedsak kreftpasienter. Omsorgstilbudet består av 22 heldøgnplasser, korttids sykehjemsplasser etter bestemte kriterier.
Vi har ledig to faste 50% stillinger og et 50% vikariat frem til 31.05.2022.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for sykepleiefaglig observasjon, tiltak og oppfølging av pasienter
 - Bidra til å sikre forsvarlige pleie- og omsorgstjenester, og at oppgaver utføres i tråd med kvalitetskrav og lovverk
 - Ha ansvar for legemiddelhåndtering, samstemming og legemiddelgjennomganger
 - Veilede medarbeidere og studenter
 - Sørge for at nødvendige prosedyrer og rutiner er utarbeidet
 - Tilrettelegge og koordinere tjenesten sammen med brukerne, og sikre at brukermedvirkning  ivaretas
 - Samarbeide tverrfaglig med fastlege, pårørende og andre kommunale instanser 
 
Kvalifikasjoner:
- Utdannet sykepleier med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
 - Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
 - Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
 - Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
 
Personlige egenskaper:
- God til å kommunisere, både med kolleger, pasienter og pårørende
 - Er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
 - Tar tak i ting på eget initiativ
 - Pågangsmot og evne til å bevare entusiasmen og roen selv i vanskelige situasjoner
 - Evne til planlegging og gjennomføring
 - Er innovativ og utviklingsorientert 
 
Vi tilbyr:
- Muligheten til å styrke din faglige ballast
 - Sykepleiere som blir ansatt i vikariat eller fast stilling og arbeider turnus tjener i Bærum kommune vesentlig mer enn hovedtariffavtalen for KS. Relevant videreutdanning gir i tillegg lønnsmessig uttelling 
 - Individuelt tilpasset opplæringsplan
 - Kompetanseutviklingsstipend (for fast stilling)
 - Offentlig tjenestepensjonsordning 
 
Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
25.05.2021Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1369, STABEKK
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
3794084Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 04.05.2021