Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
23.08.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4710011Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 27.07.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Gir nattarbeid arbeidsglede?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse fordelt over hele kommunen. Vi arbeider med positiv atferdsstøtte (PAS) som metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte. EFF har et eget veiledningsteam som har som hovedoppgave å veilede ansatte i utførelsen av miljøarbeid og øke fagkompetansen gjennom intern kurspakke for nyansatte i EFF.
- Øygardsveien er en bolig på Hana som gir tjenester til 12 beboere. Boligen har ledig 3 x 65% fast stilling med arbeidstid for tiden passiv natt. Lønnes som 39% stilling.
Vi ønsker oss engasjerte og dyktige medarbeidere som kjenner seg igjen i verdier som respekt, trygghet, åpenhet, lojalitet, faglig dyktighet og individuell omsorg.
Nysgjerrig på jobb hos oss? Ta kontakt for mer opplysninger.
Arbeidsoppgaver:
Du skal bistå beboerne i daglige gjøremål og sikre at de får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer. Du skal dokumentere i elektronisk journal (Profil) og håndtere medikamenter etter egen fullmakt/retningslinjer. Det kan bli delegert praktiske gjøremål og andre oppgaver fra leder.Kvalifikasjoner:
- Du har utdanning som hjelpepleier/helsefagarbeider/omsorgsarbeider med autorisasjon - autorisasjonsnummeret må oppgis i søknaden.
- Det er ønskelig at du har kjennskap til og erfaring fra arbeid med utfordrende atferd.
- Du må kunne bruke digitale systemer da stillingen krever dokumentasjon i elektronisk journal.
- Du må ha gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B1).
- Politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres før tiltredelse
Personlige egenskaper:
Du har faglig engasjement og evne til å arbeide målrettet og systematisk. Du har målsetting om å bidra til at bruker opplever mestring og selvstendighet, og du stiller deg lojal til interne rutiner og prosedyrer. Du er selvstendig og ansvarsbevisst, fleksibel og strukturert. Du er trygg i deg selv og evner å finne løsninger i utfordrende situasjoner. Du er god til å bygge relasjoner og har fokus på brukernes ressurser. Du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner og er opptatt av godt teamarbeid.Vi tilbyr:
Intern kurspakke for nyansatte Gode velferdsordninger som for eksempel HjemJobbHjem-avtale, svømmekort til kommunens svømmehaller, bedriftsidrettslag og kunstforening.
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
23.08.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4710011Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 27.07.2022