• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    23.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4710011
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 27.07.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Gir nattarbeid arbeidsglede? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse fordelt over hele kommunen. Vi arbeider med positiv atferdsstøtte (PAS) som metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte. EFF har et eget veiledningsteam som har som hovedoppgave å veilede ansatte i utførelsen av miljøarbeid og øke fagkompetansen gjennom intern kurspakke for nyansatte i EFF.

  • Øygardsveien er en bolig på Hana som gir tjenester til 12 beboere. Boligen har ledig 3 x 65% fast stilling med arbeidstid for tiden passiv natt. Lønnes som 39% stilling.

Vi ønsker oss engasjerte og dyktige medarbeidere som kjenner seg igjen i verdier som respekt, trygghet, åpenhet, lojalitet, faglig dyktighet og individuell omsorg. 

Nysgjerrig på jobb hos oss? Ta kontakt for mer opplysninger.


Arbeidsoppgaver:

Du skal bistå beboerne i daglige gjøremål og sikre at de får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer. Du skal dokumentere i elektronisk journal (Profil) og håndtere medikamenter etter egen fullmakt/retningslinjer. Det kan bli delegert praktiske gjøremål og andre oppgaver fra leder.

Kvalifikasjoner:

  • Du har utdanning som hjelpepleier/helsefagarbeider/omsorgsarbeider med autorisasjon - autorisasjonsnummeret må oppgis i søknaden.
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til og erfaring fra arbeid med utfordrende atferd.
  • Du må kunne bruke digitale systemer da stillingen krever dokumentasjon i elektronisk journal.
  • Du må ha gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B1).
  • Politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Du har faglig engasjement og evne til å arbeide målrettet og systematisk. Du har målsetting om å bidra til at bruker opplever mestring og selvstendighet, og du stiller deg lojal til interne rutiner og  prosedyrer. Du er selvstendig og ansvarsbevisst, fleksibel og strukturert. Du er trygg i deg selv og evner å finne løsninger i utfordrende situasjoner. Du er god til å bygge relasjoner og har fokus på brukernes ressurser. Du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner og er opptatt av godt teamarbeid.

Vi tilbyr:

Intern kurspakke for nyansatte                                                                                                                                                                                                                                                          Gode velferdsordninger som for eksempel HjemJobbHjem-avtale, svømmekort til kommunens svømmehaller, bedriftsidrettslag og kunstforening. 
Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    23.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4710011
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 27.07.2022