Bedrift
Kristiansund kommuneSøknadsfrist
05.11.2020Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Kristiansund
KRISTIANSUND
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3230135Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
- Oppdatert 19.10.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Kristiansund kommune
Frivillighetskoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi har ledig 100 % fast stilling som Frivillighetskoordinator.
Informasjon om enheten/avdelingen
Kristiansund kommune har gjennom frivillighetsstrategien utviklet det frivillige arbeidet knyttet til aktivitet for eldre. I samarbeid med frivillige skal frivillighetskoordinatoren bidra til en trygg og verdig alderdom, for at den enkelte kan bo hjemme med kvalitet. Frivillighetskoordinatoren skal lede, koordinere og knytte kontakt mellom behov og tjeneste, samt organisere aktivitets- og frivillighetsarbeidet for de som bor i omsorgsboligene og/eller mottar hjemmebaserte tjenester.
Har DU en genuin interesse for, og erfaring med frivillig arbeid, ønsker vi deg med på laget vårt.
Arbeidsoppgaver- være initiativtaker og nettverksbygger mellom Kristiansund kommune og lag/organisasjoner
- rekruttering, oppfølging og veiledning av frivillige
- implementering av Frivillighetsstrategien og Friskus
- være pådriver for nye frivillighetsarenaer og aktivitetstilbud med utgangspunkt i behov hos målgruppen
- gjennomføre og drifte ulike aktivitetstiltak til målgruppen
- markedsføring og informasjonsarbeid
- bachelorutdanningen innen helse og omsorg
- gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
- god digital kompetanse
- helse til å utføre oppgavene i stillingen
- førerkort klasse B
- erfaring med koordinering og utvikling av frivillig- og pårørendearbeid
- erfaring med aktiviteter både individuelt og i gruppe
- erfaring med miljøarbeid
- evne til strategisk tenkning og gjennomføring
- evne til å arbeide selvstendig og strukturert
- gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- god på relasjonsbygging
- stor grad av fleksibilitet og mulighetsfokus
- innovativ og endringsvillig
- må påregnes arbeid ettermiddag/kveld
- må påregnes reisevirksomhet innad i kommunen
- ønskelig at ansatt disponerer egen bil
- en utfordrende og spennende stilling
- et inkluderende, engasjert og kompetent tverrfaglig arbeidsmiljø
- fleksitidsordning
Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.
Ved tilsetting må godkjent politiattest og egenerklæring helse fremskaffes før arbeidsforholdets start.
Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
SøknadSøknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.
Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.
Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.
Bedrift
Kristiansund kommuneSøknadsfrist
05.11.2020Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Kristiansund
KRISTIANSUND
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3230135Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
- Oppdatert 19.10.2020