Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Forsyningsportør

Offentlig forvaltning

Kunne du tenke deg å jobbe med mottak, bestilling og påfylling av medisinske forbruksvarer på Kongsvinger sykehus?
Er du serviceinnstilt, smilende og liker å jobbe selvstendig i til tider hektiske dager? Da håper vi du søker på denne stillingen, og blir en del av vårt team.

DFM Logistikk på Kongsvinger søker nå etter en forsyningsportør i 100 % fast stilling for snarlig tiltredelse. 
Arbeidstiden er for tiden kl. 08.00 – 16.00, mandag til fredag.  

DFM Kongsvinger Logistikk har ca. 13 årsverk og utgjør en flott team på ca. 20 ansatte med tilkallingshjelper. Vi utfører tjenester innenfor varemottak / lager, aktiv forsyning, pasientportør, tekstilforsyning, garderobeforvaltning, avfallshåndtering og transport.
Målet med Logistikkavdelingen ligger i navnet, vi skal jobbe for å skape bedre logistikkflyt i vare- og tjenesteflyten i klinikken. Du må også ved behov påregne å tjenestegjøre ved seksjonens ulike fagområder.

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn.

Arbeidsoppgaver:

  • Som forsyningsportør vil du bli tildelt ansvar for bestilling, mottak og varepåfylling av medisinske forbruksvarer og noe annet materiell for sengeposter og behandlingssteder på sykehuset. Du vil også måtte håndtere ad hoc henvendelser fra avdelinger. 
  • Bestille varer med håndholdt skanner for avdelingene som har aktiv forsyning, og delta i plukking fra internt lager, sampakking og utkjøring av varer.
  • Varemottak, retur og lagerstyring i ERP. 
  • Forefallende arbeid.
  • Du må kunne håndtere stress og besitte gode kommunikasjonsevner, da du vil være et knutepunkt for mange henvendelser, og du må evne å prioritere arbeidsoppgaver fortløpende.
  • Du samarbeider godt med kollegaer og ledelse, og utviser gode holdninger. 
  • Du må også være forberedt på at arbeidsområder du tildeles kan endres og at ledelsen til enhver tid søker å løse drifts - og oppgavemessige utfordringer på best mulig måte for sykehuset i sin helhet. 
  • Det legges også vekt på at du er en person som liker å spille på lag, ser den større helhet og bidrar til å opprettholde et positivt arbeidsmiljø.

Kvalifikasjoner:

  • Meget god kommunikasjonsevne og lagånd 
  • Gode IT-kunnskaper
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Beherske engelsk, skriftlig og muntlig
  • Takle stress og høy arbeidsbelastning

    Ønskede kvalifikasjoner:  
  • Erfaring fra serviceyrker hvor du har hatt tett kundekontakt.
  • Erfaring med varebestilling, varemottak og varepåfylling.
  • Erfaring med bruk av ERP.
 

Personlige egenskaper:

  • Evne til å løse utfordringer på eget initiativ
  • Nøyaktig, punktlig og ansvarsbevisst
  • Positiv framferd, serviceinnstilt og imøtekommende
  • God evne til å samarbeide med andre, også andre yrkesgrupper
  • God på samarbeid innad i team
  • Endringsvillig og løsningsorientert

Vi tilbyr:

En trivelig og god arbeidsplass.
Spennende oppgaver for rett person.
Gode velferdstilbud for ansatte.     
Obligatorisk medlemskap i pensjonsordning.
Det er ønskelig med rask oppstart, men vi venter gjerne på rett person.
Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag