• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.07.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    1166, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4680640
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Førstekonsulent

Offentlig forvaltning

Ønsker du å være med og utvikle fremtidens sykehjem?

Midtåsenhjemmet har et sterkt og voksende fagmiljø der samarbeid på tvers av profesjoner er svært viktig. Vi søker etter en førstekonsulent til serviceavdelingen i en 100% fast stilling - dagtid. Stillingen har en sentral rolle i organisasjonen, og blant førstekonsulentens oppgaver er å bistå ledelsen og avdelingene med sentrale arbeidsoppgaver innen HR, økonomi og IKT. Avdelingen ledes av administrasjonssjef.

Midtåsenhjemmet er et moderne sykehjem som ligger vakkert til i rolige omgivelser i Bydel Nordstrand, med kort avstand til buss og trikk. Sykehjemmet har avdelinger for beboere med demenssykdom og ordinære langtidsplasser. Vi arbeider aktivt for at våre beboere skal oppleve et aktivt hverdagsliv, men det skal også være et godt og trygt sted å avslutte livet.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for personaladministrative og merkantile oppgaver
  • HR relaterte oppgaver (ajourføring av stillingsregisteret, arbeidskontrakter, personalmeldinger, utlysning av stillinger og oppfølging av rekrutteringer)
  • Fakturabehandling og økonomioppfølging
  • Ansvar for bestillinger og oppfølging av leverandører i serviceavdelingen
  • Ansvar for oppfølging av leverandøravtaler
  • Ansvar for beboerregnskap - føring i Gerica
  • Medansvar for å sikre at digitale verktøy benyttes i sin helhet
  • Medansvar for oppfølging av prosjekter innen digitalisering og velferdsteknologi
  • Ansvar for kantineoppgjør
  • Medansvar for miljørapportering
  • Inngår som en del av resepsjonsordningen
  • Serviceavdelingen er i stadig utvikling, så oversikten over oppgaver er ikke uttømmende

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig relevant høyskole innen administrasjon og økonomi, eller tilsvarende
  • Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig
  • Kunnskap og erfaring fra Acos websak, Agresso økonomi, HR Everyone, Gat, Gerica og Office 365 er en fordel
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig tilsvarende C1, under hele ansettelsen
  • God kunnskap om lov- og avtaleverk, gjerne erfaring fra Oslo kommune
  • Digital kompetanse og beherskelse av ulike IKT-verktøy vil bli vektlagt
  • Norsk skriftlig og muntlig nivå C1, gjennom hele ansettelsen
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse

Personlige egenskaper:

  • Du er systematisk, planlegger godt og gjør gode prioriteringer
  • Du har evnen til å motivere og få med deg medarbeiderne i utviklingsarbeid
  • Du er fleksibel og løsningsorientert
  • Du kan håndtere stort arbeidspress i en hektisk arbeidshverdag
  • Du er kvalitetsbevisst, resultat- og utviklingsorientert
  • Du evner å kommunisere godt med både beboere, pårørende og kollegaer
  • Du bidrar positivt i vårt fag- og arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidsplass i utvikling der "hver dag teller"
  • Godt kollegafellesskap
  • Høyt faglig nivå med fokus på kvalitet og pasientsikkerhet
  • Fokus på kompetanseutvikling
  • Gode pensjonsrettigheter, https://www.opf.no
  • 37,5 t/uke med fleksitid
  • Stillingen ønskes besatt snarest 
  • Lønnsramme 053-16 - Lønnstrinn 40
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.07.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    1166, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4680640
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune