• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5517885
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 10.01.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Ferievikar 2024

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ønsker du en sommerjobb? Er du student og ønsker arbeidserfaring?

Mariehaven helsehus og mottak søker ferievikarer til våre avdelinger for sommeren 2024!

Avdeling 1 består av 9 psykogeriatriske plasser og 27 plasser forsterket skjermet demens, alle er langtidsplasser. Her er det fokus på miljøbehandling og den gode hverdagen.

Avdeling 2 har 15 KAD plasser (kommunale akutte døgnplasser),  6 mottaksplasser og 15 ordinære korttidsplasser. Pasientene som kommer til avdeling 2, kommer bl.a. for observasjon, kartlegging, medisinsk oppfølging og behandling i en kort periode.

Oppstart er i juni. Stillingsprosent vil være 50 - 100. Opplys i søknaden hva du kunne tenke deg å jobbe med. Kandidater vil kalles inn fortløpende. Alle attester/kursbevis, referanser må vedlegges i søknad sammen med cv før vurdering.

Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med helsefaglig bakgrunn/student helsefag
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B1 eller tilsvarende. Dokumentasjon på norskferdigheter legges ved søknaden
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse for søkere utenfor EU/EØS

Personlige egenskaper:

  • Engasjert
  • Fleksibel
  • Pålitelig, effektiv og nøyaktig
  • Arbeidsom og pliktoppfyllende
  • Evne til å planlegge og gjennomføre en strukturert arbeidshverdag
  • God evne til formidling og gode samarbeidsevner

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Lønn etter kommunens lønnsregulativ
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Intern undervisning, opplæring med fadderordning
  • Arbeidsoppgaver relevant for studier innenfor helsefaglige yrker
  • Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn

For å kunne jobbe i pleien kreves det gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Denne må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5517885
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 10.01.2024