Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
10.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2010, STRØMMEN
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
5412393Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 30.10.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Fastlegehjemmel ved Kingsley Mariadasan legekontor, Strømmen
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune har en ledig fastlegehjemmel ved Mariadasan legekontor. Listetaket for hjemmelen er 500 pasienter. Tiltredelse vil skje etter nærmere avtale.
Mariadasans legekontor på Strømmen er et topp moderne legekontor som nyter godt av en sentral beliggenhet. Kontoret har et dyktig team av ansatte, inkludert leger og medarbeidere, som samarbeider for å tilby kvalitetsomsorg til pasientene.
Legekontoret har implementert journalsystemet CGM (CompuGroup Medical) for pasientdokumentasjon og administrasjon. I tillegg er det utstyrt med moderne medisinsk utstyr for diagnostikk og behandling.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som lege uten begrensning. Gjennomført turnustjeneste, LIS1 eller tilsvarende
- Spesialist i allmennmedisin eller påbegynt spesialisering i allmennmedisin. Søker som ikke er ferdig spesialist i allmennmedisin er forpliktet til å gjennomføre spesialiseringen etter egen avtale med kommunen
- Erfaring fra allmennmedisin i Norge vektlegges
- Høy faglig kompetanse
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsevner
- Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, både muntlig og skriftlig
- Stor motivasjon, engasjement og interesse for å drifte legekontor
- Stor arbeidskapasitet
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
Betingelser for overdragelse av praksis må avtales med Lillestrøm kommune, i tråd med gjeldende avtaleverk. Lillestrøm kommune har stor interkommunal legevakt, men legevaktsarbeid er for tiden frivillig for fastlegene.Kommunen legger til rette for ALIS, og kan skaffe veileder, utdanningsplan og gi økonomisk støtte til gjennomføring av kurs og andre aktiviteter i forbindelse med spesialiseringen. Det gis også kompensasjon for redusert produktivitet i årene man er ALIS. Kommunen har egen rådgiver for leger i spesialisering, som følger opp den enkelte ALIS.
I tråd med bestemmelsene i Helsepersonelloven § 20a første ledd stilles det krav om politiattest ikke eldre enn 3 måneder før tiltredelse.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
10.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2010, STRØMMEN
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
5412393Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 30.10.2023