Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
12.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6030362Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Fastlege ved Spir Helse
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nå har du sjansen til å bli fastlege i Norges mest attraktive by! Sandnes kommune utlyser flere fastlegehjemler:
Spir Helse er et tverrfaglig veldrevet senter med fire fastleger, psykolog, kiropraktor, jordmødre og en bedriftshelsetjeneste.
Legekontoret har to erfarne helsesekretærer og en sykepleier. Spir Helse har fokus på godt arbeidsmiljø og effektiv drift, og har egen administrativ leder som har ansvar for drift. Det er planlagt nye lokaler i 2025 nær kollektivaksen. Journalsystemet Pridok benyttes ved senteret. Journalsystem Pridok, har elektronisk timebestilling, e-resepter, e-konsultasjoner og e-kommunikasjon med kontoret via Helsenorge.no. Kontoret er godt utstyrt for småkirurgi, gynekologi, spirometri, EKG med mer.
Oppstart etter avtale
Kontaktperson Spir Helse: Elisabeth Heigre, elisabeth@spirhelse.no, tlf. 92806182
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som lege uten begrensninger
- Godkjent norsk turnustjeneste/LIS1, eller godkjent unntak fra LIS1.
- Rett til trygderefusjon
- Påbegynt videreutdanning i allmennmedisin, eller ferdig spesialist i allmennmedisin. Søkere som ikke er spesialister i allmennmedisin, vil gå inn i utdanningsforløp i allmennmedisin
- Erfaring fra allmennmedisin vektlegges
- Det kreves gode norsk kunnskaper – muntlig og skriftlig. Søkere uten nordisk morsmål må dokumentere språkkunnskaper tilsvarende minimum tilsvarende C1 nivå (Bergenstesten)
- Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- Personlig egnethet og samarbeidsevne vil bli vektlagt
Personlige egenskaper:
Sandnes søker deg som er:
- God til å samhandle og kommunisere med andre
- God til å samarbeide i team
- Faglig dyktig
- Evne til å jobbe selvstendig
- Fleksibel og løsningsorientert
- Engasjert i allmennmedisin og gode pasientforløp
- Har vilje til å dele kunnskapen din med andre
- Pålitelig og forutsigbar
Vi tilbyr:
Sandnes kommune satser på fastlegeordningen og har gjort en rekke tiltak for å bedre arbeidsvilkårene for fastlegene. Vi har næring som hovedmodell, men tilbyr også noen fastlønnsstillger. Vi har også flere fastlønnsleger på legevakt som dekker nattevakter, og fokus på samhandling med øvrige kommunale tjenester. Vi er opptatt både av å rekruttere og å beholde leger. .
- Rekrutteringstilskudd på kr. 300.000,-
- Kompensasjon for sykt barn/syk barnepasser og egen sykdom i inntil 10 dager per år.
- Sandnes kommune er godkjent utdanningsvirksomhet for spesialiteten i allmennmedisin, og tilrettelegger for spesialiseringsløp og etterutdanning. For leger under spesialisering er det en egen tilskuddsordning, "Nasjonal ALIS og veiledning", også kalt ALIS-tilskudd, knyttet til spesialistutdanningen i allmennmedisin. Du kan oppfylle alle læringsmålene i nytt utdanningsløp i kommunen, også institusjonstjeneste
- Sandnes kommune dekker abonnement på NEL for leger i kommunen
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Dyktige og engasjerte veiledere i allmennmedisin
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
12.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6030362Se her for andre jobber fra Sandnes kommune