• Bedrift
    Namsos kommune
  • Søknadsfrist
    21.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7801, NAMSOS
    NAMSOS
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3899045
  • Se her for andre jobber fra Namsos kommune
  • Oppdatert 02.06.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Namsos kommune

Fast stilling som veileder i 100% stilling

Offentlig forvaltning

Er du en samfunnsengasjert humørspreder som ønsker å utgjøre en forskjell for mennesker i vanskelige livssituasjoner? Og brenner du for menneskers likeverd og sosial inkludering? Da har Nav Midtre Namdal ledig stilling ved avdeling Arbeid og Velferd som passer for deg.

 

Fast stilling som veileder i 100% stilling

Stillingen er kommunal – med Namsos Kommune som arbeidsgiver.

NAV Midtre Namdal har 40 ansatte (statlige og kommunale) fordelt på to avdelinger med kontorer i Namsos, Overhalla, Høylandet og Flatanger, og betjener i overkant 20.000 innbyggere.

De kommunale tjenestene som er lagt til NAV-kontorene er opplysning, råd og veiledning, økonomisk stønad, kvalifiseringsprogrammet etter sosialtjenesteloven, og er organisert under avdeling for arbeid og velferd. Vi samarbeider om oppgavene i tjenesteområdet. Det må derfor påregnes noe reisevirksomhet, samt arbeid på andre kontor i tjenesteområdet.

 

Stillingens arbeidsområde

  • Informasjon, veiledning og oppfølging av personer utenfor arbeidslivet.
  • Saksbehandling, veiledning og endringsarbeid innenfor de sosiale tjenestene.
  • Bistå våre innbyggere og samarbeidspartnere på en helhetlig måte.

 

Kvalifikasjonskrav

  • 3-årig høyskoleutdanning som sosionom, eller annen relevant 3-årig høyskoleutdanning (Spesielt relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet).
  • Vi vektlegger personlig egnethet og relevant erfaring.
  • God IKT-kompetanse
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

 

Vi ønsker at du:

  • Har meget god evne til å skape tillit og motivere
  • Er robust, tålmodig og har gjennomføringsevne
  • Er selvstendig i planlegging og drift av egen arbeidsdag, samtidig som du evner å se helheten
  • Har godt humør og ønsker å gi mennesker muligheter
  • Har et menneskesyn som støtter opp om NAVs holdninger og verdier
  • Har førerkort klasse B

 

Lønns- og tilsettingsvilkår

  • Spennende arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Et godt og støttende arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for egenutvikling
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter tariff

 

Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering.

Det tas forbehold om fortrinnsrett for interne søkere jfr. arbeidsmiljøloven § 14.3 / hovedtariffavtalen kap 1 § 2.3.

 

NAV er opptatt av mangfold og vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. NAV er IA- virksomhet, og vi vil legge forholdene til rette for søkere med redusert funksjonsevne.

 

Søknad sendes

Søknad om stillingen må sendes elektronisk via Namsos kommunes nettside (Ledige stillinger). Kontakt servicetorget tlf. 74 21 71 00 hvis du trenger hjelp.

Søknadsfrist 21.06.2021

 

Kontaktperson

Lene Lindsetmo, Avdelingsleder, tlf: 415 62 410. E-post: lene.lindsetmo@nav.no

 

 

  • Bedrift
    Namsos kommune
  • Søknadsfrist
    21.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7801, NAMSOS
    NAMSOS
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3899045
  • Se her for andre jobber fra Namsos kommune
  • Oppdatert 02.06.2021