Detaljer

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2020
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3131319
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Fast 75 % stilling som sykepleier ved BRA

BEHANDLINGS OG REHABILITERINGSAVDELINGEN  har følgende stilling ledig

 

Behandlings og rehabiliteringsavdelingen består av:

-       Senja kommune har 13 plasser korttidsplasser hvor en tar imot akuttinnleggelser fra fastlege, legevakta, medisinsk rehabilitering fra sykehus, rehabiliteringssenger, og har 3 øremerkede senger for lindrende behandling.

-       KAD senger:

Senja er vertskommune i samarbeid med Sørreisa på avdeling med 5 Ø-hjelpsenger.

Gruppen har styrket kompetanse og behandler pasienter som ellers måtte ha dratt til sykehuset. Pasientene kan legges inn fra sin fastlege og i fra legevakta. Fra 2018 inkluderes akutt rus/ psykiatri i Kad sengene.

 

Faggrupper som jobber i avdelingen

-       Lege. Det er legevisitt 5 dager i uken. Ved aften/ natt/ helg brukes interkommunal legevakt.

-       Sykepleier. Avdelingen har sykepleier på vakt 24/7

-       Hjelpepleier/ omsorgsarbeider

-       Fysioterapeut: Er på avdelingen om formiddag på ukedager. 

-       Ergoterapeut: Er på avdelingen om formiddagen ukedager.

 

Avdelingen har ca. 22 årsverk med hovedvekt på sykepleiere.

 

Avdelingen har følgende stillinger ledig for snarlig tiltredelse:

  • 75 % FAST stilling for sykepleier - 3. delt turnus arbeid hver 3. helg

 

Arbeidsoppgaver:

  • Sykepleieroppgaver i avdelingen.

 

 

Kvalifikasjonskrav;

  • Norsk autorisasjon som sykepleier.
  • Relevant videreutdanning er ønskelig.
  • Relevant erfaring fra korttidsavdeling, sykehus eller akuttmedisin vil bli vektlagt.
  • Gode skriftlig og muntlig norskkunnskaper.
  • Beherske digitale arbeidsverktøy.

 

 

Personlige egenskaper

  • Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
  • Du har høy servicegrad med brukerne i sentrum
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsnings - beslutnings og resultatorientert
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi kan tilby:

  • Faglige utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring
    • Varierte arbeidsoppgaver med fokus på kompetanseutvikling
    • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere som er utviklingsorienterte og opptatt av og videreutvikling og kompetanse
    • Fokus på brukermedvirkning
    • En kommune i stor utvikling og endring
    • Gode pensjonsordninger

 

For stillingen gjelder:

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

Det kreves politiattest ved alle tilsetninger.

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser fra tidligere ledere må oppgis.

 

Kontakter:

For mer informasjon ta kontakt med:

Virksomhetsleder DMS Hanne Ness Eidsvik, Tlf: 47 48 75 77