Bedrift
Meråker kommuneSøknadsfrist
30.03.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6103529Se her for andre jobber fra Meråker kommune
Meråker kommune
Fast 50% stilling ved Dagsenteret
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi har ledig 50 % stilling ved Dagsenteret i Meråker kommune.
Vi søker etter en som har kompetanse, interesse og egnethet til stillingen ved Dagsenteret.
Det muligheter for at stillingen kan kombineres med helgestilling i hjemmetjenesten slik at det blir større total stillingsprosent. Ønsker om dette bemerkes ved søknad.
Tjenestetilbudet på Dagsenteret foregår i eget tilrettelagt lokale og omfatter:
- servering av frokost, middag og kaffe
- transport til og fra dagsenteret
- ulike aktiviteter som eksempelvis trim, utflukter, avislesing, høytlesing, matlaging, bingo m.m.
Dagsenteret er åpent året rundt mandag/tirsdag/torsdag/fredag, men holder stengt på onsdager og i høytider.
Det er 2 ansatte ved Dagsenteret, begge i 50% stilling. Det legges stor vekt på brukertilpassede aktiviteter og et meningsfullt innhold ved Dagsenteret.
Arbeidsoppgaver
- Planlegge tilbudet i samarbeid med den andre ansatte ved Dagsenteret.
- Utføre tilpassede aktiviteter som for eksempel turer, aktiviteter etter årstidene, sang og musikk og ellers i tråd med ønsker og interesser til brukerne som er på Dagsenteret.
- Planlegge og tilberede måltider. Fokus på at god ernæring er viktig for brukerne.
- Vektlegge aktivitet, mestring og deltagelse fra brukerne.
Pårørendesamarbeid, samarbeid med andre interne og eksterne samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner
- Aktivitør/Helsefagarbeider/ergoterapeut. Søkere med annen relevant helsefaglig utdanning kan også søke og kan vurderes på lik linje.
- Gjerne videreutdanning innen demensomsorg / eldreomsorg.
- Gjerne relevant erfaring.
- Er engasjert og løsningsorientert.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
- Må ha førerkort klasse B.
- Da det benyttes 2 faktorautentisering for kommunens datasystemer må det påregnes bruk av privat mobiltelefon for å få utført dette.
Personlige egenskaper
- Gode samarbeidsegenskaper.
- Strukturert og kan lage gode aktivitetsplaner og gjennomføre disse.
- Må kunne jobbe selvstendig.
- Opptatt av å holde seg faglig oppdatert.
- Er positiv, motivert og ansvarsbevisst.
- Tar initiativ, opptrer respektfullt og er med å bygger et godt arbeidsmiljø.
- Er rolig og god til å kommunisere.
- Personlig egnethet vil vektlegges.
Vi tilbyr
- Lønn etter utdanning og erfaring.
- Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale.
- Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
- Trivelig arbeidsmiljø.
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden. Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju.
En eventuell intern tilsetting vil kunne føre til ledighet i en annen stillingsprosent tilknyttet hjemmetjenesten.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.
Den som tilsettes må legge fram godkjent politiattest.
Bedrift
Meråker kommuneSøknadsfrist
30.03.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6103529Se her for andre jobber fra Meråker kommune