Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Link International Norge AS

Fagselger

Konsulenter - Personal og -utvikling

Er du brennende opptatt personvern og gode kvalitetssystemer?

Sikri-gruppen er et ledende programvarehus og teknologiselskap som består av selskapene Sikri, Ambita, Metria, 4CastGroup, Boligmappa og Virdi. Selskapet har rundt 500 ansatte og er i sterk vekst! Hos oss vil du jobbe med samfunnsnyttige løsninger i skjæringspunktet mellom privat og offentlig sektor, privat industri og innbyggere. Vi har spisskompetanse på programvare og systemer som sikrer trygg datadeling og digitaliserte prosesser hos våre kunder og samarbeidspartnere. Er du opptatt av bærekraft, godt arbeidsmiljø, teknologi og tjenesteutvikling, så har vi mange spennende karrieremuligheter for de rette kandidatene!

Om stillingen Fagselger i Sikri AS

Sikri utvikler og leverer kvalitetssystemet Samsvar. Dette er en skyløsning for kvalitet, internkontroll, beredskap og personvern som per i dag benyttes av 120 kommuner, samt flere statlige og private selskaper. Samsvar er et produkt i rivende utvikling, og vi trenger derfor ny salgskapasitet på området. 

Som fagselger for Samsvar vil du møte mange interessante kunder og inngå i et autonomt kryssfunksjonelt team i Sikri som jobber dedikert med Samsvar. Du vil være en viktig bidragsyter til å sikre at våre anbud blir kvalitetsmessig gode og at vi vinner de prosjekter vi gir anbud på. Du har god kunnskap om internkontroll, kvalitet og personvern, skriver godt og vil sammen med team Samsvar være en ressurs som tilbyr løsninger med høy kvalitet og sterkt faglig fundament til offentlig og privat sektor. 

Arbeidsoppgaver

  • Utadrettet salg 
  • Kundeoppfølging
  • Deltaker i fagforum for Samsvar
  • Holde webinar og kurs for kunder
  • Bidra til riktig prioritering i utviklingen av produktet
  • Sikre kvalitet, struktur og "best practice" i alle ledd
  • Delta i forhandlinger

Kvalifikasjoner

  • Resultatorientert - evne til å effektivt og målrettet følge opp våre kunder 
  • Minimum fem års relevant erfaring
  • Erfaring fra software-bransjen
  • Evner å ha mange parallelle prosesser
  • God kjennskap til Personvernsforordningen
  • God kjennskap til ulike kvalitets og internkontrollkrav
  • God norsk fremstillingsevne muntlig/skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Du er løsningsorientert og ser nye muligheter
  • Du er god til å bygge relasjoner og skape tillit
  • Du kan jobbe selvstendig, men er også en lagspiller i teamet og i samspillet med kunden
  • Du er ansvarsbevisst, tar initiativ og motiveres av å gi det lille ekstra som skaper wow-effekt hos kundene
  • Du holder deg faglig oppdatert
  • Du tar med deg verdifull innsikt fra kundedialogen og bidrar til å omsette kundebehov til gode tilbud av våre digitale løsninger
  • Du går inn som en initiativrik deltager i tverrfaglige team, hvor du deler din kunnskap og lærer av andre.
  • Du forstår at godt samarbeid er nøkkelen til suksessfulle tilbud som skaper verdi for kunden

Vi tilbyr

  • En meningsfull jobb hvor man aktivt kan bidra til å utvikle og effektivisere offentlig sektor
  • En svært spennende, variert og utfordrende stilling i et konsern med store vekstambisjoner
  • En organisasjon i utvikling som gir gode muligheter for den rette personen
  • Konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted

For den rette kandidaten tilbyr vi stor fleksibilitet med hensyn til arbeidssted og eventuelt hjemmekontor. Vi ønsker oss søkere fra hele landet! Vi har kontorer i Oslo, Lysaker, Bergen, Kristiansand, Harstad og Sandefjord. Vi har også en rekke lokasjoner i Sverige gjennom vårt nyervervede søsterselskap Metria.

Har du spørsmål om stillingen? Ta gjerne kontakt med: Terje Strøm tlf 91144511 eller Grete S. Stendebakken til 932 32 151