Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.11.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
2226121Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 29.10.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Fagleder Salerudveien
Offentlig forvaltning
Vi har ledig en 100% stilling som fagleder i Salerudveien boliger.
Salerudveien boliger er en døgnbemannet omsorgsbolig som ligger på Skedsmokorset, og består av to enheter med i alt 19 kommunale leiligheter og en «brukerstyrt seng». Boligen er en del av avdeling psykisk helse og avhengighet.
Vi har fokus på recovery. Med det mener vi fokus på å bidra til at beboere gjenvinner ferdigheter til å bli «sjef» i eget liv og i egen tilfriskning. Vi ønsker å bidra til en mest mulig selvstendig tilværelse der beboerne mestrer egen hverdag. For noen betyr dette en målrettet jobbing mot etablering i bolig uten døgnbemanning.
Vi ønsker å bidra til håp om at det er mulig å leve meningsfylte, gode liv på tross av psykisk sykdom, og/ eller rusavhengighet.
- Bidra til videreutvikling og implementering av fag, prosedyrer og internkontroll for å sikre kvalitet og forutsigbarhet i tjenesteutøvelsen
- Sikre at det daglige faglig arbeidet på tjenestestedet utøves i overensstemmelse med lover, forskrifter og interne rutiner og prosedyrer
- Samarbeide tett med teamkoordinatorer og seksjonsleder.
- Støtte og veilede personalet i planlegging, gjennomføring og evaluering av tiltaksplaner
- Fokus på brukermedvirkning og en recoveryorientert tilnærming
- Samarbeid med bruker, pårørende og andre instanser
- Opplæring og veiledning av vikarer og nyansatte
- Oppfølging av turnus og vaktbok
- Helse- eller sosialfaglig utdanning på høyskolenivå med relevant videreutdanning
- Annen relevant utdanning på høyskole eller universitetsnivå og særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Erfaring med lignende arbeid
- Erfaring fra arbeid med psykose- og rusproblematikk
- Gode norskferdigheter muntlig og skriftlig
- Gode datakunnskaper
- Førerkort for personbil
- Evner å ha Lillestrøm kommunes verdigrunnlag «Tillit, nyskapning og inkludering» som grunnleggende verdier når alle arbeidsoppgaver skal utføres
- Er faglig dyktig, engasjert og inspirerende
- Har evne til etisk refleksjon og det å utøve etisk praksis
- Verdsetter andre yrkesgruppers kompetanse og dele sin egen
- Holder fast ved langsiktige mål og tåler å stå i utfordringene på veien dit
- Har evne til å veilede andre og til selv å ta imot veiledning
- Er tydelig og robust
- Er fleksibel, liker en viss grad av uforutsigbarhet og kan ta i et tak der det trengs
- Er lojal, pliktoppfyllende og løsningsorientert
- Har godt humør og raushet i yrkesutøvelsen
- En spennende jobb i en sterk faglig organisasjon
- Lønn etter avtale
- Trivelige arbeidskollegaer
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
Ta med vitnemål og attester til et evt. intervju. Tilfredstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.11.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
2226121Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 29.10.2019