• Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    02.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6058144
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
Ledig stilling

Løten kommune

Fagleder regnskap

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon


Er du en nysgjerrig og engasjert leder med sans for detaljer, godt humør og et hjerte for offentlig sektor?
Har du kunnskap om og erfaring fra kommunalt regnskap, er faglig engasjert og på jakt etter nye utfordringer?
Vi er i en spennende fase med videreutvikling av kommunens økonomifunksjon og håper du vil søke stillingen som fagleder regnskap hos oss!

Stillingen er plassert i virksomhet for økonomi og virksomhetsstyring, som er en del av kommunens stab med totalt 20 ansatte.
Vi bruker Unit4 ERP (Agresso) som økonomisystem og Framsikt til virksomhetsstyring. 

Løten kommune har Midtpunkt med mangfold som visjon, og våre kjerneverdier er: Respekt – Ansvar – Mot.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innen økonomi/regnskap på høgskole-/universitetsnivå (minimum bachelorgrad). 
    Utdanningskravet kan vurderes dersom du har dokumentert relevant erfaring.
  • Erfaring fra regnskapsfagområdet i offentlig sektor, fortrinnsvis kommunal sektor
  • Erfaring og interesse for utviklingsarbeid, effektivisering og prosessforbedring
  • God digital kompetanse
  • Gode norsk skriftlige og muntlige ferdigheter

Personlige egenskaper:

  • Faglig engasjert og kvalitetsbevisst
  • Strukturert, analytisk og løsningsorientert
  • Ansvarsbevisst og selvstendig, samtidig som du trives med samarbeid
  • Høy serviceinnstilling, stor arbeidskapasitet og godt humør
  • God forklarings- og formidlingsevne og liker å holde opplæring

Vi legger vekt på lojalitet til Løten kommune sine etiske retningslinjer og verdier: Respekt, ansvar og mot.
Vi legger vekt på at du er motivert og personlig egnet for stillingen.

Vi tilbyr:

  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et faglig sterkt og trivelig arbeidsmiljø
  • Fleksitidsordning
  • Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale og øvrige avtaleverk
  • Gunstige pensjons- og forsikringsordninger

Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.

Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg til søknaden.

Vi ber søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. 

Attester, vitnemål og vedlegg skal legges ved søknaden, og vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen for dokumentasjon på utdanning.
Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT (før 1.1.2023) eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og godkjenningen må dokumenteres. Les mer på https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet   

  • Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    02.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6058144
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune