Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
02.03.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6073856Se her for andre jobber fra Løten kommune
Løten kommune
Saksbehandler i Boligkontor
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du opptatt av gode løsninger i forvaltning av kommunale boliger og omsorgsboliger?
Liker du kommunal saksbehandling?
Da er kanskje denne stillingen noe for deg.
Løten Kommune har opprettet Boligkontor for å samle oppgaver innen boligsosial forvaltning, som tidligere har vært delt på flere kommunale områder. Boligkontoret administrerer flere av Husbanken sine ordninger.
Stillingen er nyopprettet, og en del av jobben i tillegg til tildeling og saksbehandling, vil være å etablere rutiner og ta i bruk digitale systemer, og finne gode løsninger for forvaltning av kommunens boliger.
Boligkontoret inngår i Tildelingsteamet i avdeling Forebygging og mestring.
Du vil ha arbeidstid på dagtid og du vil bli en del av et kontorfellesskap sammen med Tildelingsteamet.
Vil du bli en del av arbeidslaget vårt? Klikk "søk stilling" så kanskje vi sees.
Kvalifikasjoner:
- Det er krav om treårig høgskoleutdanning innen helse - og sosial fag
- Det er ønskelig med gode kunnskaper om helselovgivning og brukerrettigheter
- Det er ønskelig med erfaring fra tildeling av tjenester og prioritering, og erfaring fra kommunal saksbehandling
- Det er krav om generelt gode IKT-ferdigheter og vilje til å lære aktuelle fagsystemer
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
- Du må kunne fremlegge gyldig politiattest ved tiltredelse, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 før tiltredelse
- Førerkort kl. B
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som:
- liker å jobbe med saksbehandling og tildeling av tjenester
- er god på skriftlig formulering
- er ansvarsbevisst, liker å arbeide selvstendig- og i team
- har gode kommunikasjonsevner og er god på å informere/veilede andre
- er motivert, strukturert, effektiv og faglig engasjert
- ser muligheter, er løsningsorientert, og bidrar positivt inn i fag- og arbeidsmiljøet
- evner å tenke nytt, ha vilje og evne til forandring og kunne utfordre sannheter
Vi legger vekt på lojalitet til Løten kommune sine etiske retningslinjer og verdier: Respekt, ansvar og mot.
Vi legger vekt på at du er motivert og personlig egnet for stillingen.
Vi tilbyr:
- Et godt og positivt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
- Selvstendige, utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
- Opplæring og veiledning vil bli gitt
Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg til søknaden.
Vi ber søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Attester, vitnemål og vedlegg skal legges ved søknaden, og vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen for dokumentasjon på utdanning.
Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT (før 1.1.2023) eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og godkjenningen må dokumenteres. Les mer på https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Velkommen som søker!
Bedrift
Løten kommuneSøknadsfrist
02.03.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6073856Se her for andre jobber fra Løten kommune