Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
04.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5152, BØNES
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4230398Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 20.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Fagleder i 100% stilling.
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Gullstøltunet sykehjem ligger på Bønes. Vi åpnet i 1993 og har 90 enerom for fastboende, 3 avdelinger fordelt på 3 etasjer. 2 somatiske avdelinger og 1 avdeling for personer med demens. Vi har et godt arbeidsmiljø og flinke fagfolk som jobber for våre beboere i et utviklende og kreativt miljø.
Bønes er bynært og har gode bussforbindelser.
Arbeidsoppgaver:
- Vi har ledig 100 % stilling for engasjert sykepleier eller helsefagarbeider med ledererfaring eller sterk interesse for å utvikle lederevner.
- Fagleder er bindeledd mellom gruppen og avdelingsleder.
- Du vil ha ansvar for kontakt med pårørende
- Veiledning, opplæring og utvikling av personalet.
- Fagleder må påregne å være stedfortreder for avdelingsleder.
- Medansvar over avdelingens ressurser og bruken av disse.
- Ansvar for innkjøp, varebestilling og lagerbeholdning på avdelingen.
- Ansvar for at driften gjennomføres etter gjeldende kvalitetskrav, internkontrollsystemer, avdelingens målsetting og lokale/sendtrale retningslinjer og lovverk.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier eller helsefagarbeider jfr. helsepersonelloven
- Faglig kompetent og gode logistikkevner
- Personlig egnet og motivert
- Evne til å kunne ta selvstendige avgjørelser og som tåler å stå i stort arbeidspress med mange utfordrende oppgaver
- God muntlig og skriftlig framstilling
- Gode IKT kunnskaper
- Lederkunnskaper og/eller utdanning
- Utdanning fra utlandet - godkjenning av NOKUT
- Godkjent språkprøve B2
Personlige egenskaper:
- Du er motivert, åpen og pålitelig, ansvarsbevisst med høyt nærvær.
- Du er engasjert, strukturert, fleksibel og løsningsorientert.
- Du har gode samarbeids- og kommunikasjons evner.
- Du har god relasjons kompetanse slik at du lett veileder og inspirerer dine kollegaer.
- Du har vilje og evne til egenutvikling og fagutvikling.
- Du trives å jobbe i tverrfaglig team.
- Du har evne til å manøvrere i krysspresset mellom krav, ønsker og ressurser.
Vi tilbyr:
- Årsturnus og arbeid hver 6.helg med langvakter
- En spennende arbeidsdag med varierte arbeidsoppgaver.
- Godt arbeidsmiljø og mange gode arbeidskollegaer. Flerkulturelt.
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift.
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
- Parkeringsmuligheter.
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
04.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5152, BØNES
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4230398Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 20.11.2021