• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5152, BØNES
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4230398
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 20.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Fagleder i 100% stilling.

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Gullstøltunet sykehjem ligger på Bønes. Vi åpnet i 1993 og har 90 enerom for fastboende, 3 avdelinger fordelt på 3 etasjer. 2 somatiske avdelinger og 1 avdeling for personer med demens. Vi har et godt arbeidsmiljø og flinke fagfolk som jobber for våre beboere i et utviklende og kreativt miljø.
Bønes er bynært og har gode bussforbindelser.

Arbeidsoppgaver:

  • Vi har ledig 100 % stilling for engasjert sykepleier eller helsefagarbeider med ledererfaring eller sterk interesse for å utvikle lederevner.
  • Fagleder er bindeledd mellom gruppen og avdelingsleder.
  • Du vil ha ansvar for kontakt med pårørende
  • Veiledning, opplæring og utvikling av personalet.
  • Fagleder må påregne å være stedfortreder for avdelingsleder.
  • Medansvar over avdelingens ressurser og bruken av disse.
  • Ansvar for innkjøp, varebestilling og lagerbeholdning på avdelingen.
  • Ansvar for at driften gjennomføres etter gjeldende kvalitetskrav, internkontrollsystemer, avdelingens målsetting og lokale/sendtrale retningslinjer og lovverk.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier eller helsefagarbeider jfr. helsepersonelloven
  • Faglig kompetent og gode logistikkevner
  • Personlig egnet og motivert
  • Evne til å kunne ta selvstendige avgjørelser og som tåler å stå i stort arbeidspress med mange utfordrende oppgaver
  • God muntlig og skriftlig framstilling
  • Gode IKT kunnskaper
  • Lederkunnskaper og/eller utdanning
  • Utdanning fra utlandet - godkjenning av NOKUT
  • Godkjent språkprøve B2

Personlige egenskaper:

  • Du er motivert, åpen og pålitelig, ansvarsbevisst med høyt nærvær.
  • Du er engasjert, strukturert, fleksibel og løsningsorientert.
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjons evner.
  • Du har god relasjons kompetanse slik at du lett veileder og inspirerer dine kollegaer.
  • Du har vilje og evne til egenutvikling og fagutvikling.
  • Du trives å jobbe i tverrfaglig team.
  • Du har evne til å manøvrere i krysspresset mellom krav, ønsker og ressurser.

Vi tilbyr:

  • Årsturnus og arbeid hver 6.helg med langvakter
  • En spennende arbeidsdag med varierte arbeidsoppgaver.
  • Godt arbeidsmiljø og mange gode arbeidskollegaer. Flerkulturelt.
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift.
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring. 
  • Parkeringsmuligheter.
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5152, BØNES
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4230398
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 20.11.2021