Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
03.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5071407Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 27.03.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nes kommune
Fagleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du ute etter en spennende jobb innen fagutvikling?
Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune arbeidsplassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem.
Vi ønsker å tenke nytt og styrke vår kompetanse i virksomheten for å kunne skape et godt og robust fagmiljø. Vi trenger deg som fagleder til å bidra til utvikling slik at vi kan møte fremtidens utfordringer hvor ressursmobilisering og mestring er i fokus.
Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt over 6 ulike avdelinger. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser.
Miljøarbeidertjenesten har ledig stilling som fagleder i 100% stilling. Fagleder er organisert i virksomhetens stab og er dagarbeider.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som vernepleier med mer enn 5 års erfaring fra arbeid med målgruppen
- Relevant utdanning innenfor veiledning
- Erfaring med prosjektledelse
- Kompetanse innen velferdsteknologi
- Kompetanse innen relevant lovverk
- Gode IKT ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer
- Kompetanse til å innhente kvalitative og kvantitative data for analyse som legger grunnlag for endringsprosesser
- Kompetanse og erfaring med tverrfaglig samarbeid
- God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Være fleksibel, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidshverdagen
- Opptatt av kvalitet i tjenesten og vilje til forbedringsarbeid
- Evne til å kunne lede, inspirere og delegere oppgaver
- Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
- Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
- Engasjement for fagutvikling
- Mestre en hektisk arbeidshverdag
- Positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
- Kreativ og løsningsorientert
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Et spennende fagmiljø under utvikling
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Organisert opplæring og oppfølging
- Lønn etter gjeldende tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Minst to referanser må oppgis.
Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
03.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5071407Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 27.03.2023