• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5071407
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Fagleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende jobb innen fagutvikling?

Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune arbeidsplassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem.

Vi ønsker å tenke nytt og styrke vår kompetanse i virksomheten for å kunne skape et godt og robust fagmiljø. Vi trenger deg som fagleder til å bidra til utvikling slik at vi kan møte fremtidens utfordringer hvor ressursmobilisering og mestring er i fokus. 

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt over 6 ulike avdelinger. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser.

Miljøarbeidertjenesten har ledig stilling som fagleder i 100% stilling. Fagleder er organisert i virksomhetens stab og er dagarbeider.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som vernepleier med mer enn 5 års erfaring fra arbeid med målgruppen 
  • Relevant utdanning innenfor veiledning
  • Erfaring med prosjektledelse
  • Kompetanse innen velferdsteknologi
  • Kompetanse innen relevant lovverk
  • Gode IKT ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer 
  • Kompetanse til å innhente kvalitative og kvantitative data for analyse som legger grunnlag for endringsprosesser
  • Kompetanse og erfaring med tverrfaglig samarbeid
  • God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder. 

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Være fleksibel, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidshverdagen
  • Opptatt av kvalitet i tjenesten og vilje til forbedringsarbeid
  • Evne til å kunne lede, inspirere og delegere oppgaver
  • Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid 
  • Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
  • Engasjement for fagutvikling
  • Mestre en hektisk arbeidshverdag 
  • Positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Kreativ og løsningsorientert
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr:

  • Et spennende fagmiljø under utvikling 
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver 
  • Organisert opplæring og oppfølging 
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.

Minst to referanser må oppgis.
Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder  
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25. 

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5071407
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023