Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
01.05.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5682495Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjøvik kommune
Fagkonsulent 100 % fast + 100 % vikariat Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester Innlandet Oppland
Offentlig forvaltning
Beskrivelse av arbeidsstedet:
Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester (USHT) er en nasjonal satsning. Helsedirektoratet delfinansierer sentrene og gir årlige føringer for sentrenes aktivitet. Gjøvik kommune er vertskommune for USHT Innlandet (Oppland). USHT sitt overordnede samfunnsoppdrag er å bidra til styrke kvaliteten i helse- og omsorgstjenestene gjennom fag- og kompetanseutvikling. Med utgangspunkt i lokale behov skal USHT tilby ulike metoder og verktøy og være en ressurs i utviklings- og implementeringsarbeid for kommunene i Innlandet. Videre skal USHT skal være pådriver for kunnskapsbasert praksis.
Nasjonale satsingsområder for USHT er:
- Bo trygt hjemme-reformen
- Lindrende behandling og omsorg
- Pårørendestrategien
- Ernæringsstrategien
- Trygghetsstandard
- Demensplan 2025
- Kvalitet i tjenester til personer med utviklingshemming
- Pasientsikkerhet og kvalitetsforbedring
- velferdsteknologi
Arbeidsoppgaver:
Prosjektledelse innenfor ulike fagområder.
I samarbeid med kollegaer ved USHT bidra til at USHT oppfyller samfunnsoppdraget ved å legge til rette for samarbeid, kunnskaps- og erfaringsdeling mellom kommunene i Oppland. Videre bidra til utvikling av kunnskapsbasert praksis, bidra til innovasjon, delta med råd og veiledning i metoder og verktøy i fagutviklings-, forbedrings- og implementeringsarbeid, samt medvirke til og tilrettelegge for relevant forskning for kommunale helse- og omsorgstjenester i Innlandet.
Det må påregnes en god del reisevirksomhet.
Kvalifikasjoner:Helse- og sosialfaglig høgskole-/universitetsutdanning med relevant master/videreutdanning
Videre ønsker vi at søker har kompetanse/erfaring innen prosess-/prosjektledelse
Vi ønsker å engasjere en medarbeider med initiativ og pågangsmot, og som ser utvikling som noe inspirerende og positivt. En tydelig person som har evne og vilje til å samarbeide, og som kan kommunisere og samarbeide med ulike fagmiljøer
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, og god kunnskap i bruk av dataverktøy er nødvendig
Personlig egnethet, evne til nytenkning og fleksibilitet vil bli tillagt stor vekt
Du må kunne disponere egen bil
Du får en unik mulighet til å delta i spennende fagutviklingsprosjekter og innovasjonsprosesser i tråd med nasjonale føringer
Du får muligheten til å utvikle deg og tilegne deg ny kunnskap
Du vil samarbeide med faglig engasjerte medarbeidere med god kompetanse
Lønn etter avtale
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.
Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.
Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
01.05.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5682495Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune